۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳

امام جمعه ابهر:

مردم ایران مستحق این‌همه گرانی نیستند

مردم ایران مستحق این‌همه گرانی نیستند

زنجان-امام جمعه ابهر گفت: مردم ما مستحق این‌همه گرانی که در همه بخش‌ها شاهد آن هستیم، نیستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی صبح جمعه در سخنرانی نماز عید سعید فطر ابهر با اشاره به اینکه وضعیت آشفته‌بازار و اقتصاد کشور محصول بی‌تدبیری دولتمردان است، افزود: مسئولان نظام باید به معنای واقعی کلمه، خود را خادم این مردم احساس کنند. وضعیت امروز اقتصادی در شأن مردم ایران اسلامی نیست.

وی بابیان اینکه مردم ایران بارها بزرگواری خود را درصحنه‌های مختلف نشان دادند که حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال یکی از تازه‌ترین حماسه‌ها بود، ادامه داد: متأسفانه سخنگوی دولت به‌جای اینکه از مردم عذرخواهی کند، می‌گوید گرانی امروز حباب است. ولی این مردم می‌گویند و الله این گرانی‌ها حباب نیست، بلکه وعده‌های دروغین دیروز شما حباب بوده است.

رحیمی با اشاره به اینکه امروز شاهد گرانی و تغییر قیمت‌ها و احتکار و عدم عرضه کالا و ده‌ها نمونه دیگر هستیم، افزود: مردم ما مستحق وضع اخیر در حوزه ارز، سکه، ماشین، گرانی و این نابسامانی‌ها نیستند، اگر دستگاه‌ها به وظایفشان عمل می‌کردند، وضعیت کشور این‌گونه نبود.

رحیمی در ادامه به لایحه ارائه‌شده به مجلس از طرف دولت اشاره و اظهار کرد: با اجرای دستورات FATF به‌وسیله خود تحریمی و تحریم گروه‌های مقاومت، حتی بدون اینکه مذاکره‌ای انجام دهیم، هم سپاه و صنعت موشکی خود را ضعیف می‌کنیم و هم از حمایت گروه‌های مقاومت دست برمی‌داریم.

امام‌جمعه ابهر با یادآوری اینکه این لایحه یک لایحه استعماری است که آینده در تاریخ مطمئناً لکه سیاه و ننگینی برای صاحبان آن خواهد بود و برای رأی‌دهندگان نیز موجب ذلت و روسیاهی خواهد بود، خاطرنشان کرد: با اجرای این دستورات، اطلاعات اقتصاد کشور لو می‌رود، به‌خصوص اینکه در شرایط جنگ اقتصادی خطرات امنیتی برای کشور خواهد داشت.

کد خبر 4321497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha