۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۹:۵۳

امام جمعه ایلام:

گرانی‌های اخیر ناشی از فقدان مدیریت و راهبرد اقتصادی است

 گرانی‌های اخیر ناشی از فقدان مدیریت و راهبرد اقتصادی است

ایلام-امام جمعه ایلام گفت: گرانی‌های اخیر ناشی از فقدان مدیریت و راهبرد اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در ایلام اظهار داشت: عید فطر روز دریافت جوایز روزه داران از خداوند بزرگ است. عید سعید فطر و قربان تنها دو عید اسلامی و شروع برای مسلمانان هستند.

وی عنوان کرد: فرا رسیدن عید فطر همراه با شادی و سرور و روز قبولی یک ماه طاعات و بندگی خداوند است، اکنون پس از گذشت ماه رمضان و نخستین روز ماه شوال هر مسلمانی اجر و پاداش خود را از خداوند می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: افزایش بی‌رویه اجاره بهای منزل سبب فشار بی‌حد به طبقات متوسط و ضعیف شده است و این در حالی است که دولت با سکوت خود و گاها پاسخ‌های نادرست  سبب یاس و ناامیدی مردم از بهبود یافتن وضع اقتصادی می‌شود.

لطفی تصریح کرد: گرانی‌های اخیر ناشی از فقدان مدیریت و راهبرد اقتصادی است، افزایش بی‌رویه نقدینگی روزانه نرخ ارز، حجم زیاد ورود قاچاق کالا، فقدان حمایت همه جانبه از تولید داخلی سبب لطمه و آسیب به تولیدکنندگان کشور شده است.

امام جمعه ایلام گفت: دستور رهبر معظم انقلاب به سازمان انرژی اتمی بعد از خروج آمریکا از برجام جواب کوبنده‌ای به آمریکا و سه کشور اروپایی بود.

وی ادامه داد: اگر زمانی که آمریکا از برجام خارج شد که اتفاق بزرگی رخ داد و به حق بود که ما نیز موضوع را به همین بزرگی وانمود کرده و کوچک جلوه نمی‌دادیم قطعا ضربه محکمی بر آمریکا بود.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: رهبری و نظام را شریک در تصمیم‌گیری و یا اثرگذاری بر نحوه اجرای برجام توجیه و فرار از شکست موافقان برجام است.

وی ادامه داد: اگر دولت به شروط ۹ گانه رهبری در مورد برجام عمل می‌کرد امروز برجام به نفوذ و باج‌خواهی کشورهای غربی تبدیل نمی‌شد.

کد خبر 4321525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha