۲۵ خرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۴۸

امام‌جمعه الشتر:

وحدت و برادری در سایه تبعیت از رهبری رمز موفقیت ایران اسلامی است

وحدت و برادری در سایه تبعیت از رهبری رمز موفقیت ایران اسلامی است

الشتر- امام‌جمعه الشتر گفت: وحدت و برادری در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید سجاد موسوی صبح امروز در جمع نمازگزاران عید سعید فطر با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: مسلمانان از بصیرت و بینش و آگاهی خاصی برخوردارند.

وی با اشاره به تهدیدات جدید در منطقه و همچنین تهدیدات استکبار علیه مسلمانان به ویژه امت ایران اسلامی گفت: مردم همواره با بصیرت و بینش و آگاهی در طی دهه های گذشته از نظام مقدس انقلاب اسلامی دفاع کرده اند.

امام جمعه الشتر با اشاره به تهدیدات اخیر استکبار و آمریکا علیه ایران اسلامی و دستاویزی  برجام اظهار داشت: آگاهی مردم به حدی است که برجام و هر مقوله‌ دیگری نمی‌تواند آنان را از نظام اسلامی جدا کند.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر لزوم همدلی و وحدت تصریح کرد: مردم باید در همه مسائل یاری گر هم باشند؛ بسیاری از مشکلات را می توان با وحدت و همدلی و همراهی حل کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود رمز موفقیت و تداوم انقلاب اسلامی را وحدت و برادری در سایه هدایت های رهبری معظم انقلاب اسلامی دانست و گفت: همواره در ۴۰ سال گذشته که امروزه به پختگی نظام رسیده ایم؛ وحدت و برادری در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری رمز موفقیت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

خطیب نماز عید سعید فطر الشتر خاطرنشان کرد: استکبار به دنبال سیطره بر کشورهای اسلامی است، غافل از آنکه مسلمانان بندگی را فقط خاص ذات اقدس الهی و برای پروردگار می دانند و عید سعید فطر تکمیل این بندگی و عبادت است.

کد خبر 4321573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha