۲۷ خرداد ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳

در چهارمحال و بختیاری؛

واحدهای صنعتی بزرگ در مسیر حمایت از ورزش حرکت کنند

واحدهای صنعتی بزرگ در مسیر حمایت از ورزش حرکت کنند

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: واحدهای صنعتی بزرگ چهارمحال و بختیاری در مسیر حمایت از ورزش حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ملک محمد قربان پور ظهر یکشنبه در نشست با مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی بزرگ چهارمحال و بختیاری در مسیر حمایت از ورزش حرکت کنند، اظهار داشت: واحد های صنعتی بزرگ چهارمحال و بختیاری نقش مهمی در توسعه ورزش چهارمحال و بختیاری می توانند ایفا کنند.

وی بیان کرد: واحد های صنعتی بزرگ این استان از ظرفیت ها و پتانسیل های این استان بهره گیری می کنند و باید تلاش کنند انجام مسئولیت های اجتماعی خود را در خصوص این استان مورد توجه قرار دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حمایت از تیم های ورزشی این استان زمینه ساز ارتقای ورزش چهارمحال و بختیاری می شود.

نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه از مهمترین اهداف دولت است

وی با اشاره به اینکه ورزش زمینه ساز ایجاد سلامت در جامعه است، بیان کرد: نهادینه شدن فرهنگ ورزش در جامعه از مهمترین اهداف دولت است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: ورزش موجب ارتقای سلامت جامعه می شود که این امر موجب کاهش هزینه های سلامت می شود.

وی تاکید کرد: فعال شدن تیم های ورزشی با حمایت واحد های صنعتی بزرگ چهارمحال و بختیاری ضروری است.

کد خبر 4322871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha