۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۰

نمایشگاه نقاشی در شهرستان ممسنی برگزار شد

نمایشگاه نقاشی در شهرستان ممسنی برگزار شد

شیراز- نمایشگاه نقاشی با موضوع آزاد در شهرستان ممسنی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این نمایشگاه  که از ۲۷ خرداد آغاز شده به مدت ۱۰ روز  در کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) شهر نورآباد برپا خواهد بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ممسنی در خصوص این نمایشگاه به خبرنگار مهر گفت: نمایشگاه نقاشی  انفرادی از آثار  حامد دارابی، هنرمند شهرستان که از مدرسان خانه فرهنگ ممسنی می باشد ۱۰ روز در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت.

سید ابراهیم حسینی، افزود: این  نمایشگاه شامل ۵۰  اثر از آثار هنرمند  یاد شده  با سبک رئال  و تکنیک رنگ روغن و سیاه قلم می باشد که در کانون فرهنگی امام حسن مجتبی(ع) برپا است.

وی با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش ممسنی و مدیر و کارکنان کانون امام حسن(ع) و خانه فرهنگ ممسنی جهت همکاری در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری، از شورای شهر که در این بازدید حضور داشتند، جهت حمایت در حوزه های فرهنگی تشکر کرد و افزود: انتظار داریم تا شورا و شهرداری حمایت های خود را از هنرمندان در سبد همکاری آن نهاد بیشتر مورد نظر قرار دهد.

حسینی نیاز مبرم هنرمندان را در زیر ساخت های فرهنگی دانست و گفت: امروز متاسفانه  مکانی در قالب نگارخانه  که هنرمندان در مرکز شهر ممسنی بتوانند آثار هنری خود را در معرض دید علاقمندان بگذارند وجود ندارد.

وی تصریح کرد: در این مورد با مذاکرات صورت گرفته با  شورای شهر قول همکاری و مساعدت دادند تا با همکاری آموزش و پرورش این مهم در شهرستان حل گردد.

کد خبر 4324529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha