۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۰۳

اخبار انتظامی/

انهدام باند سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه /کشف گوساله‌های قاچاق

انهدام باند سارقان قطعات خودرو در کرمانشاه /کشف گوساله‌های قاچاق

کرمانشاه - مقامات انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند سارقان قطعات خودرو و کشف گوساله های قاچاق در استان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیسُ سرهنگ حسین براری، فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از انهدام یک باند ۲ نفره سرقت قطعات و لوازم خودرو با تلاش ماموران انتظامی خبر داد و اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو که به شیوه های مشابه انجام می شد، ماموران رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، مشخص شد که سرقتها توسط ۲ نفر انجام گرفته است، از همین رو با تلاش های شبانه روزی ماموران، هردوی آن ها دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه در بازجویی های انجام گرفته، دو متهم به انجام ۱۵ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو اعتراف کردند، گفت: متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب معرفی شدند.

سرهنگ براری در پایان تاکید کرد: پلیس با استفاده از همه توان و ظرفیت خود برای مقابله با سرقت و برخورد قاطعانه با سارقین استفاده می کند.

۱۱ خرده فروش و معتاد متجاهر در هرسین دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین نیز  از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر خبر داد و گفت: ۱۱ خرده فروش و معتاد متجاهر نیز در این راستا دستگیر شدند.

سرهنگ "همتعلی شکری" اظهار داشت: پس از شناسایی نقاط آلوده در سطح مناطق شهری، پلیس مبارزه با مواد مخدر هرسین اقدام به دستگیری خرده فروشان و معتادان متجاهر کرد که هفت نفر از این افراد از خرده فروشان مواد مخدر بودند که به دستگاه قضائی و ۴ نفر دیگر نیز که از معتادان متجاهر بودند به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این طرح مقداری مواد مخدر کشف و یک باب منزل مسکونی که به مکانی برای توزیع و استعمال مواد مخدر تبدیل شده بود نیز با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین با بیان اینکه توقیف یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه موتورسیکلت به همراه کشف مقداری آلات توزین و مصرف مواد مخدر نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود، تصریح کرد: پلیس شهرستان هرسین قاطعانه با سوداگران مرگ مبارزه و اجازه فعالیت آزادانه به آن ها را نخواهد داد.

کشف ۱۹ راس گوساله قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف ۱۹ راس گوساله قاچاق در این شهرستان با تلاش ماموران انتظامی خبر داد و گفت: مامورین یکی از پاسگاه های روانسر، حین گشت زنی در محور سه راهی نهرابی به سمت جوانرود حوالی روستای دولت آباد به یک دستگاه کامیون که حامل تعدادی گوساله بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ محمد قنبری ادامه داد: پس از متوقف کردن کامیون، راننده خود را ساکن شهرستان های اطراف معرفی و عنوان کرد قصد انتقال گوساله ها را به روستایی در اطراف جوانرود داشته است.

وی با بیان اینکه در بررسی های بیشتر ماموران دریافتند  که کامیون فوق حامل ۱۹ راس گوساله قاچاق است و راننده قصد خروج آن ها را از مرز دارد، گفت: طبق نظر کارشناسان ارزش گوساله های قاچاق کشف شده به حدود ۴۰۰ میلیون ریال می رسد.

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر افزود: کامیون حامل احشام قاچاق توقیف و راننده ان نیز برای سیر مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ قنبری در پایان از شهروندان خواست در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ درمیان بگذارند.

کد خبر 4324891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha