۲۹ خرداد ۱۳۹۷، ۲۳:۲۷

مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد:

برنامه نوجوان نخستین بار از شکبه سیمای مهاباد روی آنتن می رود

برنامه نوجوان نخستین بار از شکبه سیمای مهاباد روی آنتن می رود

ارومیه – مدیرکل صدا و سیمای مرکز مهاباد گفت: تابستان امسال برای نخستین بار برنامه نوجوان از شبکه صدا و سیمای این شهرستان روی آنتن می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهرام قوی بنیه در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه های این مرکز در تابستان امسال از تولید وپخش برنامه های ویژه برای معرفی ظرفیت های گردشگری منطقه و برنامه های جذاب برای پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان وخانواده ها درفصل تابستان خبرداد.

وی ادامه داد: دربخش رادیو معرفی مکانها، پتانسیل ها و ظرفیت های گردشگری منطقه، برنامه خاو وخیزان برای خانواده ها، برنامه درکوچه باغ جوانی برای جوانان، برنامه کودک و جوانه های امید برای کودکان و نوجوانان و همچنین برنامه عبوراز تاریکی برای پیشگیری ازاعتیاد و مبارزه با مواد مخدر تدارک دیده شده است.

قوی بنیه با اشاره به اینکه دربخش سیما هم برنامه شه و باش، کاتی موسیقا، خانواده و برنامه کودک تهیه شده است، تصریح کرد: برای نخستین بار برنامه نوجوان ازسیمای مهاباد به روی آنتن خواهد رفت.

مدیرکل صدا وسیمای مرکزمهاباد گفت: بخش خبر این مرکز نیز با تهیه وپخش گزارش های خبری و تولیدی، ظرفیت های گردشگری منطقه را برای مسافران وگردشگران معرفی کرده وخدمات بسیج سازندگی وعمران وآبادانی منطقه را انعکاس خواهد داد.

وی با بیان اینکه همچنین فیلم های جذاب و مخاطب پسنددرقالب جشنواره فیلم های تابستانی وانیمیشن ازشبکه مهاباد پخش می شود اظهارداشت: بیش از ۱۴هزار دقیقه برنامه در ماه مبارک رمضان تولید و پخش شد.

کد خبر 4325382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha