۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۲۶

اخبار انتظامی/

مامور قلابی شهرداری در دام پلیس/اخذ تعهد از 115 شهروند بدحجاب

مامور قلابی شهرداری در دام پلیس/اخذ تعهد از 115 شهروند بدحجاب

کرمانشاه-مقامات انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی شهرداری و اخذ تعهد از 115 شهروند بدحجاب در استان خبر دادند.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهر کرمانشاه گفت: در این راستا ۳۱ دستگاه خودروی متخلف توقیف و از ۱۱۵ نفر از شهروندان بدحجاب تعهد کتبی اخذ شد.

سرهنگ "محمد رستمی" اظهار داشت: با آغاز فصل گرما و با همکاری بخش ها و معاونت‌های مختلف پلیس، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکار گیری ۱۵ تیم عملیاتی شامل ۱۱۰ نفر از ماموران پلیس آقا و خانم اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح در نقاط حساس، شلوغ و بوستان ها وپارک های طاقبستان، کوهستان و پارک شرقی و غربی وخیابانهای پرتردد از جمله نوبهار ، میدان ۱۷ شهریور، میدان مرکزی، گلایول و... اجرا شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با بیان اینکه این طرح نتایج مختلفی به همراه داشت، توقیف ۳۱ دستگاه خودرو را از جمله نتایج آن عنوان کرد و گفت: این خودروها به علت تخلفاتی از جمله آلودگی صوتی، ویراژ دادن های خطرناک ،حیوان گردانی، بد پوششی و کشف حجاب، مزاحمت نوامیس و... متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ رستمی همچنین از دستگیری ۳۱ نفر در این طرح خبر داد و گفت: برای ۸ نفر آن ها پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند، همچنین از ۱۱۵ شهروند به علت پوشش نامناسب تعهد کتبی اخذ و ۷۰ نفر این افراد را بانوان و ۴۵ نفر را نیز آقایان تشکیل می دهند.

وی یادآور شد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی به ۳۸۰ خانم و ۲۹۸ آقا جهت اصلاح نوع پوشش خود تذکر لسانی داده شد.

کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در روانسر

فرمانده انتظامی شهرستان روانسر از کشف ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق خبر داد و اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان روانسر با انجام اقدامات اطلاعاتی و کنترل محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ "محمد قنبری" ادامه داد: ماموران در بازجویی از راننده متوجه شدند سوخت موجود در خودرو قاچاق بوده و از همین رو نسبت به دستگیری وی اقدام کردند، پس از انتقال خودرو به مقر پلیس، ماموران حدود ۳۰ هزار لیتر نفت سفید قاچاق که خارج از شبکه بارگیری شده بود را توقیف کردند و متهم به دستگاه قضائی معرفی شد.

مامور قلابی شهرداری در دام پلیس کرمانشاه افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری مامور قلابی شهرداری با هوشیاری یکی از شهروندان و حضور به موقع ماموران پلیس خبر داد و گفت: به دنبال اعلام یک مورد گزارش کلاهبرداری در شهرک تعاون بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از حضور پلیس در محل، شخصی با هویت معلوم به ماموران مراجعه و اظهار داشت شخصی خود را به عنوان مامور شهرداری معرفی و با چاپ فیش تقلبی از مردم کلاهبرداری می کند.

وی یادآور شد: در این راستا ماموران به سرعت وارد عمل شده و پس از مدتی تعقیب و گریز، فرد مذکور را شناسایی و دستگیر کردند،  متهم به همراه پرونده تشکیل شده جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: ماموران دستگاه های دولتی زمان مراجعه به شهروندان موظف هستند، کارت شناسایی خود را نشان دهند، در غیر این صورت نباید به آنان اعتماد کرد.

سرهنگ براری در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشابه و به منظور جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی موضوع را با مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

افزایش ۲۳ درصدی کشفیات سرقت در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از افزایش ۲۳درصدی کشفیات انواع سرقت در این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری خبر داد و اظهار داشت: با تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب و انجام فعالیت های پیشگیرانه وقوع سرقت درشهرستان اسلام آبادغرب طی سال گذشته و سه ابتدای سال ۹۷ روند کاهشی داشته است.

سرهنگ "بهروز سرتیپ نیا" افزود: در سه ماه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل کشفیات سرقت ۲۳درصد، دستگیری سارقین یک درصد افزایش داشته است، همچنین در این مدت کشفیات سرقت منزل ۱۰۰درصد، قطعات داخل خودرو و جیب بری ۱۰۰درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است.

وی گفت: پلیس شهرستان با تمام توان و امکانات در حفاظت از جان و مال مردم می کوشد و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

کد خبر 4328263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha