۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۹

طی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد صورت گرفت؛

همکاری دیوان محاسبات در ساخت ۶۰ خانه برای زلزله زدگان

همکاری دیوان محاسبات در ساخت ۶۰ خانه برای زلزله زدگان

کرمانشاه-مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه از همکاری دیوان محاسبات در ساخت ۶۰ خانه برای زلزله زدگان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر و به نقل از کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه،‌ حسین خدرویسی، مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه در نشست روسای ادارات مناطق زلزله زده گزارشی از اقدامات این نهاد برای بازسازی منازل مددجویان ارائه کرد و اظهار داشت: ۵ هزار و ۳۲۹ مسکن مددجویی در زلزله آبان ماه سال گذشته کرمانشاه آسیب دیده است.

وی با اشاره به سفر اخیر مهندس فتاح، رئیس کمیته امداد به استان کرمانشاه و افتتاح ۵۰۰ مسکن مددجویی در مناطق زلزله زده، بیان کرد: همچنین در حاشیه این سفر ۴۵۰ فضای اشتغال و ۴۰۰ سرویس بهداشتی برای خانوارهای مددجو ساخت و واگذار شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه هم اکنون کار ساخت بیش از 3 هزار مسکن مددجویی در مناطق زلزله زده استان آغاز شده است، افزود: افتتاح و واگذاری ۵۰۰ منزل مددجویی در سفر اخیر مهندس فتاح گام نخست این نهاد در بازسازی تمامی منازل آسیب دیده مددجویان زلزله زده است.

خدرویسی با یادآوری اینکه منازل مددجویان پس از دریافت تسهیلات و کمک های بلاعوض دولت با مشارکت خیران نیکوکار تکمیل می شود، عنوان کرد: کمیته امداد برای ساخت و تکمیل ۶۰ منزل مسکونی مددجویان زلزله زده با دیوان محاسبات نیز قرارداد همکاری منعقد کرده است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: این منازل مددجویی با مشارکت و کمک های پرسنل این دیوان ساخت و بازسازی شده اند و کار ساخت این منازل اکنون در مراحل پایانی است.

وی تاکید کرد: این نهاد آمادگی دارد در صورت اعلام موافقت دیوان محاسبات آیین واگذاری و افتتاح این ۶۰ منزل مددجویی را در نیمه دوم مرداد ماه امسال برگزار کند.

 

کد خبر 4331545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha