۵ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۴۲

رئیس بیمه سلامت رفسنجان:

۱۷۶۵ نفر از اتباع افغانستانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

۱۷۶۵ نفر از اتباع افغانستانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند

رفسنجان - رئیس بیمه سلامت شهرستان رفسنجان گفت: در حال حاضر هزار و ۷۶۵ نفر از اتباع افغانستانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بیجامی عصر سه شنبه در حاشیه بازدید سفرای کشورهای حامی پناهندگان از دفتر پیشخوان شهید رجایی رفسنجان و روند صدور دفترچه بیمه اتباع اظهار داشت: در بحث صدور بیمه نامه اتباع، قراردادی را سازمان بیمه سلامت، وزارت کشور، اداره کل اتباع و کمیساریا منعقد کردند و حدود سه سال است که اتباعی که در لیست آمایش هستند تحت پوشش دفترچه بیمه سلامت همگانی قرار می گیرند.

وی بیان کرد: در سال جاری هزار و ۷۶۵ نفر از اتباع افغانستانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند و این دفاتر بیمه هیچ تفاوتی با دفاتر ایرانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: تعهد سازمان بیمه سلامت در خصوص اتباع مشابه تعهدی است که برای ایرانیان و حتی کارمندان دولت است و فرانشیزی که اتباع در مراکز دولتی پرداخت می‌کنند مشابه پرداختی ایرانیان است.

رئیس بیمه سلامت شهرستان رفسنجان یادآور شد: این دفتر پیشخوان نیز هم به ایرانی ها و هم به اتباع سرویس می دهد و هیچ تفاوتی در محل سرویس تعویض دفاتر وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت دپیلماتیک ۲۳ نفره از ۹ کشور انگلیس، فرانسه، آلمان، استرالیا، جمهوری چک، مجارستان، اندونزی، فنلاند و لهستان عصر امروز از مهمانشهر رفسنجان و مرکز خدمات جامع سلامت پیامبر اعظم (ص) شماره دو ویژه اتباع بازدید کردند.

کد خبر 4331770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha