۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۲۰

معاون وزیر کار:

سالانه ۳۰۰ میلیون نفر از وزارت کار خدمات می‌گیرند

سالانه ۳۰۰ میلیون نفر از وزارت کار خدمات می‌گیرند

کرمانشاه-معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: سالانه ۳۰۰ میلیون نفر از وزارت کار خدمات می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین سازگارنژاد  امروز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: کرمانشاه در آزمون تمام عرصه ها سربلند بیرون آمده است و امروز که در جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم کرمانشاه باز هم باید ثابت کند که مثل همیشه قهرمان است و به یک فرصت تبدیل شود.

وی تصریح کرد: برجام برخلاف تصورات برخی‌ها تنها یک کاغذ نبود، سند صلح‌خواهی ما و منطق ملی پایدار برای گفتگوهای بین‌المللی و آسایش و امنیت جهان بود و ما این منطق را برای تعالی می‌خواهیم.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه روزهای سختی در پیش داریم، افزود: در این شرایط حساس کرمانشاه یکی از بزرگترین درگاه‌های اقتصادی کشور با همسایگان کشور است که یک فرصت تاریخی برای ما محسوب می‌شود تا از این بحران پیش رو عبور کنیم.

سازگارنژاد با تصریح اینکه امروز باید در مرزهای غربی فرصت ایجاد کنیم، چون مرزها برای ما امنیت ملی را تامین می کند، گفت:‌ ۴۳ میلیون ایرانی تحت پوشش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند و هیچ سازمان دیگری در کشور به اندازه این وزارتخانه خدمت‌دهی ندارد.

وی از خدمت‌دهی روزانه به یک میلیون و سالانه ۳۰۰ میلیون نفر در کشور توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد و افزود: این وزارتخانه خادم ملت است و نباید با تقاضاهای عجیب و غریب این وزارتخانه را تضعیف کرد.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با تصریح اینکه برخی‌ها ناجوانمردانه دولت را تضعیف و تخریب می‌کنند اینها در کدام جریان بین‌المللی قرار دارند، بیان داشت: اگر مشکلات داخلی را رفع کنیم، هیچ یک از کشورهای جهان نمی‌تواند برای ما مشکل‌ساز شود.

سازگارنژاد افزود: ما انتظار داریم که جامعه کارگری هم دردهای دولت را بشنود چون دولت هم برای انجام وظیفه با مشکلاتی مواجه است و این جنگ اقتصادی سخت تر از جنگ‌های پیشین است.

کد خبر 4332267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha