۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۴

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه:

کارخانه‌های کرمانشاه رو به تعطیلی است/صدای جامعه کارگری را بشنوید

کارخانه‌های کرمانشاه رو به تعطیلی است/صدای جامعه کارگری را بشنوید

کرمانشاه-دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه گفت: کارخانه‌های کرمانشاه رو به تعطیلی است و مسئولان باید صدای جامعه کارگری را بشنوند قبل از اینکه دیر شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اولیا علی‌بیگی امرور چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری به اتحاد و همبستگی بین مردم و مسئولان نیاز داریم.

وی افزود: در شرایطی هستیم که دشمنان قسم‌خورده انقلاب، نظام، امام و رهبری  هم‌پیمان شده‌اند  که مقابل پیشرفت‌های ما سنگ‌اندازی کنند و اگر امروز این اتحاد و همبستگی را تقویت نکنیم و هماهنگ و همدل نباشیم، فردا دیر می‌شود.

رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور بیان داشت: باید منیت‌ها و اختلافات را کنار بگذاریم و به فکر انقلاب و مردم باشیم چراکه مردم و انقلاب از هم منفک نیستند، اگر مردم بر عملکرد ما نقدی دارند اول باید خودمان را اصلاح کنیم.

علی‌بیگی رمز موفقیت مدیریت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان را در توجه به سه‌جانبه گرایی دانست و تاکید کرد: باید در تصمیم‌گیری‌های حوزه کار شرکای اجتماعی همچون کارفرمایان و کارگران را مشارکت دهیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: کرمانشاه بهترین نیروهای کار را دارد، کارگرانی محجوب و با عاطفه هستند و با وجود اینکه قراردادهای موقت عزت، شرافت و کرامت آنها را مخدوش کرده است اما همچنان پای انقلاب مانده‌اند.

وی تامین امنیت شغلی کارگران را از مطالبات اصلی جامعه کارگری عنوان کرد و گفت:‌ در این حوزه باید اقدامات جدی صورت بگیرد و مسئولان باید تا دیر نشده صدای کارگران را بشنوند و در جهت رفع آنها اقدام کنند.

علی‌بیگی با بیان اینکه با این روند شاهد تعطیلی کارخانه‌های استان هستیم، تصریح کرد: شرکتی که 2 ماه پیش توسط وزیر بهداشت افتتاح شد امروز به تعطیلی کشیده شده، امروز باختربیوشیمی تعطیل شده و فردا شرکت‌های بزرگتر استان تعطیل می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان کرمانشاه مهمترین رسالت وزارت کار را حفظ اشتغال موجود دانست و افزود: مسئولان صدای مجراهای کارگری را بشنوند و درد مردم را درک کنند.

کد خبر 4332326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha