۹ تیر ۱۳۹۷، ۹:۰۲

رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه :

دلار ۸ هزار تومانی عامل کسادی بازار انفورماتیک است

دلار ۸ هزار تومانی عامل کسادی بازار انفورماتیک است

کرمانشاه_رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه با اشاره به اینکه بالا بودن نرخ دلار سرچشمه همه گرانی است، گفت: اصناف به دنبال اغتشاش نیستند و می خواهند با روند گذشته فعالیت کنند.

شمس‌الله امیری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به نوسانات نرخ ارز و التهابات ایجاد شده در بازار اظهار داشت: این گرانی‌ها مشکل تمام اصناف عمومی است و سرچشمه اصلی گرانی‌ها هم افزایش نرخ دلار است.

وی افزود: صنف گوشی و موبایل‌فروشان نیز با همان مشکلاتی که صنف‌های دیگر دارند نظیر مسئله دارایی و گرانی دلار به عنوان بزرگترین مشکلات پیش‌رو مواجه است.

رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه بیان داشت: در جلساتی که اخیرا با مسئولان ارشد استان برگزار شد هم به این موضوع اشاره کردیم که  اصناف به دنبال اغتشاش نیستند.

امیری گفت: اصناف حق خود را می‌خواهند و خواستار ادامه فعالیت با همان روند قدیم هستند تا معیشتشان برقرار شود.

وی با اشاره به اینکه اصناف در هنگام تعطیلی چند ساعته حتی از مغازه هم بیرون نیامدند، افزود: در حال حاضر نیز جو حاکم امن و امان است.

رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه در باره مشکلات موجود و کسادی بازار گفت: وقتی که قیمت دلار بالا می‌رود یک گوشی که قبلا فروشنده آن را با ۵۰۰ هزار تومان می خرید در شرایط کنونی و با دلار هشت هزاری،یک میلیون و ۵۰۰ هزار خریداری می‌کند.

رئیس اتحادیه رایانه و انفورماتیک کرمانشاه اظهار داشت: در این شرایط گرانی و تورم ایجاد می‌شود، پس سرچشمه اصلی گرانی‌ها افزایش نرخ دلار است.

کد خبر 4333965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha