۹ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۶

استاندار کرمانشاه مطرح کرد

استقبال سرمایه‌گذاران از احداث بندر خشک در کرمانشاه

استقبال سرمایه‌گذاران از احداث بندر خشک در کرمانشاه

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه گفت: تاکنون سرمایه‌گذارانی برای اجرای پروژه بزرگ بندر خشک اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند امروز شنبه در شورای برنامه‌ریزی استان کرمانشاه اظهار داشت: احداث بندر خشک در کرمانشاه با توجه به پتانسیل‌ها و استعدادهای فراوان دارای توجیه فنی و اقتصادی است.

وی تصویب پروژه احداث بندر خشک در کرمانشاه را در راستای مزیت‌سازی برای جذب سرمایه‌های بیشتر به استان و همچنین ایجاد تحول در اقتصاد و اشتغال عنوان کرد و افزود:‌ اجرای پروژه بندر خشک کرمانشاه نیازمند یک سرمایه‌گذار هزار میلیارد تومانی است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه تاکنون سرمایه‌گذارانی برای اجرای پروژه بزرگ بندر خشک اعلام آمادگی کرده‌اند و با توجه به توجیه بالای اقتصادی با اجرای این پروژه در همجواری شهر کرمانشاه موافق هستند، افزود: روزانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ کامیون کالا از مرز سومار به عراق صادر می‌شود که ظرفیت خوبی برای رونق بندر خشک محسوب می‌شود.

بازوند تصریح کرد: در طول ۴۰ سال گذشته کشور شرایط دشوارتر از امروز را تجربه و از آنها با موفقیت عبور کرده و از شرایط دشوار فعلی هم با سرفرازی عبور خواهیم کرد.

وی مدیریت جهادی را الگوی مناسبی برای عبور موفق از تحریم‌های ظالمانه آمریکا دانست  بیان داشت: در این شرایط ما باید با یک عزم بسیار جدی‌تر موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاران را مرتفع کنیم و بکوشیم با یک برنامه‌ریزی دقیق از این بحران هم عبور کنیم.

استاندار کرمانشاه افزود: مردم صاحب این انقلاب هستند و هر موقع خطری متوجه انقلاب شود با تمام توان به صحنه خواهند آمد و این یک سرمایه عظیم اجتماعی برای نظام است.

کد خبر 4334902

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha