۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۱

فرمانده سپاه مازندران خبر داد:

مشارکت سپاه کربلای مازندران در ساخت ۵۰ واحد زلزله‌زده کرمانشاه

مشارکت سپاه کربلای مازندران در ساخت  ۵۰ واحد زلزله‌زده کرمانشاه

کرمانشاه_ فرمانده سپاه کربلای مازندران از ساخت ۵۰ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه در ۱۷ روستا توسط سپاه مازندران خبر داد.

سردار محمد حسین بابایی در گفتگو با خبرنگار مهر و در حاشیه مراسم افتتاح ۲۰۰ واحد بازسازی شده مددجویان بهزیستی در مناطق زلزله‌زده سرپل‌ذهاب اظهار داشت: سپاه مازندران در جریان زلزله کرمانشاه اقداماتی نظیر رسیدگی فوری به نیازها، اسکان موقت، اعزام پزشکان داوطلب به منطقه، اعزام تیم دامپزشکی، توزیع خدمات و امکانات مردمی را انجام داده است.
وی تصریح کرد : از زمان ورود برای اسکان دائم زلزله زدگان از اوایل اسفند در این منطقه حاضر شدیم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: ساخت ۵۰ واحد مسکونی در این مناطق را برعهده گرفته‌ایم که پراکندگی آن در محدوده ۱۷ روستا بوده است و تاکنون ۴۳ واحد مسکونی تکمیل و هفت واحد دیگر نیز با فاصله کوتاهی تحویل می شود.

سردار بابایی با اشاره به اینکه عملیات خود را با یاد شهید روح الله سلطانی از شهدای غرب کشور که چند سال پیش به شهادت رسید، اجرا کردیم، افزود: علاوه بر کمک‌های مردمی و خیرین، موسسه خیریه هادی با مدیریت و درایت امام جمعه بابل هم در این منطقه حاضر شد.

وی از حضور ۷۵ گروه جهادی از همه کشور در مناطق زلزله زده سرپل ذهاب خبر داد و بیان داشت:  هر یک از این گروه‌ها ۱۰ روز در این مناطق مستقر شدند و در مجموع ۱۵ هزار نفر روز طی این مدت کار انجام شده است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: ۲۰ واحد مسکونی علاوه بر ۵۰ واحد سپاه کربلای مازندران، توسط مردم بابل با مدیریت امام جمعه این شهرستان ساخته شد.

این مقام مسئول  خاطر نشان کرد: امیدواریم این اقدام که حرکتی جهادی توسط جهادگران مازندان بود مورد رضایت امام زمان(عج ا...) و عنایت شهدا واقع شود.

کد خبر 4336318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha