۱۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۹:۱۵

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه خبر داد

بهره‌برداری از اکثر پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال

بهره‌برداری از اکثر پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال

کرمانشاه-معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه از بهره‌برداری از اکثر پروژه‌های مسکن مهر تا پایان امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرداد سالاری امروز دوشنبه در نشست شورای مسکن که در استانداری کرمانشاه برگزار شد در خصوص پروژه های مسکن مهر اظهار داشت: در این نشست سعی بر این است که به مشکل پروژه‌های مسکن مهر که در گوشه و کنار استان بلاتکلیف مانده‌اند رسیدگی شود.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه توجه به بافت فرسوده محله غم تسلی کنگاور را از مهمترین اقدامات عمرانی امسال عنوان کرد و افزود: در این راستا باید برنامه‌ای منسجم جهت جابه‌جایی اهالی محله غم تسلی با همکاری و تعامل راه و شهرسازی داشته باشیم.

وی بیان داشت: حدود ۱۰ سال پیش بحث انتقال این محله صورت گرفت، اما به دلیل پیچیدگی‌هایی از جمله عدم اعتماد بین دستگاه‌های اجرایی، خدماتی و مردم تاکنون راکد مانده است.

معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه تاکید کرد: مشکلات فاضلاب، گاز، برق، عبور و مرور این منطقه باید مرتفع شود و همه مدیران باید در این راستا همت خود را بکار بگیرند.

سالاری با تصریح اینکه پروژه‌های مسکن مهر سرمایه‌های مردم هستند و نسبت به آن تعهد داریم، تصریح کرد: دور جدید پیگیری این پروژه‌ها آغاز شده و برنامه توانمندی در این خصوص در دست اقدام داریم و یکی از راهکارها تخفیف دستگاه‌های خدمات‌رسان برای اجرای این پروژه‌هاست.

وی همچنین گفت: تا کنون موفق شدیم با نشست‌هایی که با معاون وزیر راه و شهرسازی و استاندار کرمانشاه داشتیم بخشی از مشکلات چشمه سفید را حل و فصل کنیم.

سالاری از بهره‌برداری اکثر پروژه‌های مسکن مهر تا پایان سال ۹۷ خبر داد و افزود: متاسفانه برخی پروژه‌های مسکن مهر درگیری‌های حقوقی دارند و به مراجع قضایی ارجاع داده شده است و تاریخ صدور حکم مشخص نیست ، اما پروژه هایی همچون محله غم تسلی کنگاور و چشمه سفید و دیگر پروژه‌ها تا پایان سال به بهره برداری می رسند.

کد خبر 4336790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha