بر اساس گزارش یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی؛

یگان کماندوهای دریایی قسام عامل ترس و وحشت ارتش صهیونیستی است

یگان کماندوهای دریایی قسام عامل ترس و وحشت ارتش صهیونیستی است

یک شبکه صهیونیستی با انتشار گزارشی تصویری درباره آموزش یگان کماندوهای دریایی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس از آنها به عنوان «منبع ترس» یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این شبکه تلویزیونی در گزارشی خاطرنشان کرد که یگان کماندوهای دریایی گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس به عنوان «منبع ترس» برای ارتش اسرائیل محسوب می شود.

این شبکه گزارش داد که عناصر این یگان به آموزش های بی وقفه خود ادامه می دهند و تجهیزات نظامی دریایی در اختیار دارند و نحوه اجرای عملیات های دریایی را به شیوه های مختلف شبیه سازی می کنند.

شبکه صهیونیستی مذکور اعلام کرد که «غزه از مدت ها قبل، دیگر آن غزه ای که ما می شناختیم نیست و دریای آن، همان دریایی که ما می شناختیم نیست».

در ادامه این گزارش آمده است که «حماس کماندوهای دریایی دارد که روحیه بسیار بالایی دارند و می توانند تهدیدی برای بسیاری از اهداف اسرائیل باشند. آنها این را می دانند و هر چقدر هم مشکلات و موانع جلوی آنها قرار بگیرد، سعی می کنند با راه های دیگر به هدف خود برسند».

شبکه صهیونیستی مذکور تاکید کرد که «عملیات زیکیم که در جریان جنگ اخیر غزه و توسط ۴ نفر از عناصر این یگان اجرا شد، به بخشی از دکترین مبارزاتی کماندوهای دریایی حماس تبدیل شده است»

کد خبر 4336957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha