۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۰۸

نماینده ولی فقیه در کردستان:

تسلیم و عقب نشینی ایران در جنگ اقتصادی مشکلات را حل نخواهد کرد

تسلیم و عقب نشینی ایران در جنگ اقتصادی مشکلات را حل نخواهد کرد

سنندج- نماینده ولی فقیه درکردستان با اشاره اینکه تسلیم وعقب نشینی ایران در جنگ اقتصادی مشکلات راحل نخواهد کرد، گفت: هزینه های عقب نشینی از مقابله دراین جنگ بیشتر است.

به گزارش خبرنگارمهر، آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی امروز سه شنبه در همایش عمومی طرح میثاق حمایت از کالای ایرانی که در مجتمع امام خمینی سنندج برگزارشد، گفت: امروز جنگ اقتصادی است و خزانه داری امریکا رسما اعلام کرده که ایران را از طریق همین حوزه می توان از پادرآورد.

وی با اشاره به اینکه امریکا توان جنگ دیگری بجز اقتصادی را با ایران ندارد، عنوان کرد: سازمان های بین المللی تلاش فراوانی در انزوای ایران کردند و اکنون جهانیان پی بردند کشورما منزوی نیست.

وی بیان کرد: از بعد فرهنگی هم دشمنان کارهایی را انجام می دهند ولی از آنجا که تاکنون نتیجه مورد رضایت خود را کسب نکردند لذا در این رابطه ناامید شدند.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه جنگ تمام عیاری که در بخش اقتصادی  علیه کشورما شروع شده است، افزود: حال ما در مقابل با این جنگ چه اقدامی انجام دهیم آیا تسلیم شویم همه چیز حل می شود.

آیت الله حسینی شاهرودی اضافه کرد:  بی شک تسلیم شدن مشکلات را حل نخواهد کرد چراکه  امریکایی ها بارها ثابت کردند به عهد خود وفادار نیستند.

وی با بیان اینکه هزینه های عقب نشینی از مقابله در این جنگ بیشتر است، بیان کرد: دستور قرآن کریم هم ایستادگی در مقابل دشمنان است.

وی اظهارداشت: رشد و پیشرفتی که در بخش های مختلف کرده ایم به دلیل تحریم های دشمنان بوده است.

نماینده ولی فقیه در کردستان با اشاره به اینکه تمامی کشورها از  تولیدات داخلی خود حمایت می کنند، عنوان امریکا خود هم به این نتیجه رسیده در مقابل رقبای سیاسی و اقتصادیش باید از کالاهای داخلی خود حمایت کند.

وی بر مبارزه با فساد اقتصادی تاکید کرد و افزود: دستگاه اجرایی باید منافذ خود را مسدود و دستگاه قضایی هم بشدت با مفسدان اقتصادی برخورد کند.

کد خبر 4337282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • فاطمه سعادتمند IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۳
      0 0
      با سلام زنده باد ایران و ایرانی. امیدوارم که همه مردم دست به دست هم بدهند و با کمک هم و به امید خداوند متعال بتوانیم مشکلات را حل نماییم.