۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۳۱

شهردار گلستان خبر داد؛

افتتاح پروژه ملی سه راهی آدران در کم تر از ۲ ماه آینده

افتتاح پروژه ملی سه راهی آدران در کم تر از ۲ ماه آینده

بهارستان- شهردار گلستان از افتتاح پروژه ملی سه راهی آدران در کم تر از ۲ ماه آینده خبر داد.

علیرضا عرب در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص افتتاح پروژه ملی سه راه آدران اظهار داشت: با طرح ضربتی و جهادی شهرداری گلستان و مرحله پایانی فیسینگ پروژه زیرگذر سه راهی آدران کمتر از ۴۳ روز دیگر افتتاح می شود.

عرب در ادامه افزود: عملیات اجرایی این پروژه با برآورد اولیه ۱۲ میلیارد ریال هزینه به طول ۴۵۰ متر و عرض میانگین ۱۰ متر از اواخر تابستان ۱۳۹۶ آغاز شد و اکنون در مرحله اجرایی فاز پایانی است که در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه خدمت بی منت سرلوحه خدمتگذاری ما است گفت: اکثر درآمدهای شهرداری از محل عمومی و از طریق شهروندان تأمین می شود که مدیریت شهری علی رغم تنگناها و مشکلاتی که با آنها دست و پنجه نرم می کند، در تلاش است مشارکت شهروندان را ارج نهاده و با اجرای پروژه های متنوع عمرانی و خدماتی رضایت آنها را به دست آورده و نشاط اجتماعی را در آنها افزایش دهد.

عرب تنوع کاری شهرداری گلستان را یکی از نقاط قوت شهرداری دانست و بیان داشت: سعی ما در مجموعه شهرداری بر این بوده تا حقوق شهروندی در بعد اجتماعی و سایر ابعاد تحت حوزه شهرداری را در حد توان که وظیفه ما بوده به انجام برسانیم و به لحاظ وسعت محدوده خدمات و تنوع کاری شهرداری قطعاً یاری و مساعدت شهروندان به عنوان یکی از بازوهای اجرایی شهرداری، باعث ایجاد انگیزه بیشتر و مضاعف شدن تلاش ها برای خدمتگزاری خواهد بود.

وی در پایان از همه شهروندان خواست با دستان پر توان خویش به یاری خدمتگزاران خود در شهرداری و شورای اسلامی شهر بشتابند تا شاهد گسترش توسعه و عمران و آبادی شهر بوده و شهری در شأن آنها بسازیم.

کد خبر 4337315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha