۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۶

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه خبر داد

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با ۱۰۷ برنامه در کرمانشاه

برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید با ۱۰۷ برنامه در کرمانشاه

کرمانشاه_ سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه از برگزاری بیش از ۱۷۰ برنامه در ۱۰۷ نقطه استان همزمان با دهه کرامت خبر داد.

حسن موحد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید همزمان با دهه کرامت در استان کرمانشاه، اظهار داشت: جشن‌های بین‌المللی زیر سایه خورشید از ۲۴ تیرماه تا سوم مردادماه با حضور خادمان رضوی و پرچم متبرکه حرم رضوی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سه گروه از خدام رضوی در استان حضور پیدا می کنند، افزود: هر روز یک شهرستان میزبان خدام رضوی است و آن شهرستان یک روز امام رضایی دارند.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کرمانشاه، از برگزاری بیش از ۱۷۰ برنامه در ۱۰۷ نقطه از استان خبر داد و بیان داشت: عیادت از بیمارانی که در بیمارستان ها بستری هستند، حضور در زندان، سربازخانه و روستاهای محروم از جمله برنامه های خدام رضوی است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید، گفت: امسال استان کرمانشاه میزبان سه کاروان است که این کاروان‌ها بنا به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته هر روز به یک شهرستان سفر کرده و هر روز یک شهر را امام رضایی می‌کنند.

کد خبر 4337338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha