۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۰۶

رییس فدراسیون اتومبیل‌رانی خبر داد

ارتقای دانش مربیان و داروان اتومبیل‌رانی با برگزاری کلاس آموزشی

ارتقای دانش مربیان و داروان اتومبیل‌رانی با برگزاری کلاس آموزشی

کرمانشاه-رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی از برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای دانش مربیان و داوران اتومبیل‌رانی با برگزاری کلاس آموزشی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود صیدانلو امروز سه‌شنبه در مجمع انتخابات هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی کرمانشاه اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های ارتقای دانش مربیان و داوران در دست اجراست که در این راستا از ماه آینده و بنابر درخواست هیئت‌های استان‌ها مدرسین فدراسیون را به استان‌ها اعزام می‌کنیم.

وی افزود: امکانات زیرساختی موتورسواری و اتومبیل‌رانی را در تمام شهرستان‌ها ضعیف است، در حالی که این رشته‌ها به یک مطالبه بین جوانان تبدیل شده است و در زمان برگزاری مسابقات شاهد حضور پررنگ جوانان با وجود عدم زیرساخت‌های مناسب هستیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی این دو رشته را  دارای رویکرد اجتماعی و فرهنگی برشمرد و تصریح کرد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشورهای پیشرفته در بحث کاهش آمار میزان تصادفات رانندگی و بالابردن ایمنی جایگاه و نقش مهمی دارند.

صیدانلو یکی از وظایف اجتماعی و عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی را ارتقای مهارت رانندگی در جامعه عنوان کرد و گفت: در این راستا از سال گذشته با وزارت آموزش و پرورش تفاهم‌نامه‌ای منعقد کردیم که طبق آن دانش‌آموزان دبیرستانی را پیش از رسیدن به سن ۱۸ سالگی مورد پوشش قرار داده و مهارت‌های رانندگی را به آنها آموزش می‌دهیم.

کد خبر 4337514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha