۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۳۰

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران:

سرانه صنعت کردستان را به میانگین کشوری خواهیم رساند

سرانه صنعت کردستان را به میانگین کشوری خواهیم رساند

سنندج- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: یکی از تصمیمات گرفته شده ما با مسئولان کردستانی این است که سرانه صنعت این استان را به میانگین کشوری برسانیم.

به گزارش خبرنگارمهر، صادق نجفی امروز سه شنبه  درمراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان که  در سالن شهدای دولت استانداری برگزارشد، با اشاره به اینکه تصمیمات خوبی در حوزه صنعت در کارگروه اقتصاد مقاومتی استان اتخاذ شد، گفت: بنا داریم سرانه صنعت استان را به میانگین کشور برسانیم و در این رابطه تصمیات زیادی گرفته شده که شما مدیران استانی باید به آن عمل کنید.

وی با بیان اینکه ما مسئولان کشوری هم از برنامه ها وفعالیت های مدیران استانی پشتیبانی خواهیم کرد، عنوان کرد: اکنون زمان کار کردن است و هرکسی علاقه بکار ندارد می تواند عرصه را ترک کند.

وی اظهارداشت: در این برهه کنونی همه باید لباس رزم یعنی فکر، اندیشه و اراده جهادی واستراتژی را بر تن و دراین راستا حرکت کنیم.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران با اشاره به اینکه هر روز مسائل استان ها را رصد می کنیم، افزود: براساس بازدیدی که امروز از شهرک های صنعتی سنندج داشتم این شهرک ها از وضعیت خوبی برخوردار نبودند و این برازنده و شایسته ما نیست.

نجفی با بیان اینکه ۹۹ درصد صنایع استان صنایع کوچک هستند، بیان کرد: مشکلات موجود در این صنایع باید شناسایی و سپس با همدلی وتلاش مدیران حل شود.

وی ادامه داد: امیدواریم ظرف  سه سال آینده کردستان به شرایط و وضعیت خوبی تبدیل شود و شاهد فعالیت تمامی واحدهای موجود آن در شهرک های صنعتی باشیم.

وی اضافه کرد: شرایط محیطی شهرک ها باید مطلوب و لذت بخش باشد و انتظار می رود شهرداری ها در این راستا  کار بیشتری کنند.

کد خبر 4337543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha