۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۳۲

نایب رئیس شورای شهر ساری:

طرح یکپارچه سازی سیستم های شهری در ساری اجرا شود

طرح یکپارچه سازی سیستم های شهری در ساری اجرا شود

ساری - نایب رئیس شورای شهر ساری خواستار اجرای طرح یکپارچه سازی سیستم های شهرسازی و برون سپاری امور در شهرداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر زلیکانی عصر سه شنبه در جلسه شورای شهر ساری با اشاره به برون سپاری امور خواستار اجرای این طرح در شهرداری ساری شد و گفت: باید زیرساخت های اجرای این طرح فراهم شود.

وی خواستار اجرای طرح یکپارچه سازی سیستم های شهرسازی شد و آن را پیش نیاز برون سپاری امور دانست و گفت: باید شهرداری را با انجام اصلاحاتی ملکف به اجرای طرح یکپارچه سازی سیستم های شهرسازی شویم.

وی افزود: در حال حاضر طرح یکپارچه سازی در برخی شهرها از جمله تهران در حال اجرا است و باید برون سپاری امور و کاهش مراجعه به شهرداری در ساری نیز اجرا شود.

نایب رئیس شورای شهر ساری تصریح کرد: تیمی از اعضای شورا و شهرداری قرار شد به شهرداری یکی از مناطق تهران اعزام شوند تا با مزیت ها و شیوه اجرای طرح برون سپاری امور آشنا شوند.

کوروش یوسفی عضو شورای شهر سازی نیز با بیان اینکه رونق اقتصاد شهر و درآمد ناپایدار و پایدار شهر در گروه وضعیت اقتصادی کشور است افزود: در حال حاضر میزان درآمد شهرداری کاهش یافته است و با بحران درآمدی مواجه هستیم.

 وی با بیان اینک کاهش ضریب و قدرت خرید شهروندان بر درآمد شهرداری نیز تاثیر می گذارد گفت:  باید به دنبال شهرداری دانش بنیان باشیم و این درحالی است که نیروهای شهرداری نیازمند آموزش هستند.

وی با اظهار اینکه سیستم شهرداری که با متن مردم سرو کار دارند باید آموزش های لازم را فراگیرند گفت: اکنون بخش عمده ای از نیروها فاقد آموزش های لازم هستند و باید در زمینه آموزش کارکنان شهرداری تلاش جدی صورت گیرد.

یوسفی گفت: نیم تا یک درصد هزینه سازمان های برای آموزش کارکنان باید صرف شود و اکنون شاهد آن هستیم که ریالی در این بخش در شهرداری خرج نشده است.

کد خبر 4337729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha