۱۲ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۳

مدیرعامل شرکت غله منطقه ۹ کشور خبر داد

خرید تضمینی ۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

خرید تضمینی ۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی

کرمانشاه-مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از خرید تضمینی ۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مظفر رحیمی امروز سه‌شنبه در سومین کارگروه تنظیم بازار که در استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: با شروع عملیات برداشت گندم در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه از اواخر اردیبهشت امسال شرکت غله و خدمات بازرگانی با تجهیز ۷۸ مرکز خرید تضمینی گندم و ۱۷ مرکز خرید تضمینی کلزا اقدام به خرید گندم و کلزای مازاد بر نیاز کشاورزان کرده است.

وی از خرید تضمینی ۱۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان کرمانشاهی تاکنون خبر داد و افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری ۷۰۰ هزار تن گندم از مزارع استان کرمانشاه خریداری شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور خاطرنشان کرد: همچنین حدود ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن کلزا نیز خریداری و به کارخانه فرآوری دانه‌های روغنی تحویل داده شده است.

رحیمی یادآور شد: به منظور تشویق کشاورزان و بر اساس تعهد دولت در زمان تحویل محموله به مراکز خرید و ارسال اطلاعات به بانک، ۵۰ درصد مطالبات کشاورزات از طریق بانک کشاورزی به حساب آنها واریز می‌شود و مابقی نیز در کمترین زمان ممکن به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای فصل خرید تا کنون بالغ بر ۴۴ میلیارد و ۵۵۴ میلیون و ۵۶۷ هزار تومان به حساب گندم‌کاران کرمانشاهی واریز شده است.

رحیمی تاکید کرد: کشاورزان برای مراجعه به سیلوهای خرید گندم باید در سامانه پهنه‌بندی ثبت‌نام کنند در غیر این صورت به هیچ عنوان گندم از آنها تحویل گرفته نمی‌شود.

کد خبر 4337857

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha