۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۸:۱۲

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد:

علت آلودگی آب درلوداب نفوذ آب رودخانه به درون چشمه بود

علت آلودگی آب درلوداب نفوذ آب رودخانه به درون چشمه بود

یاسوج- مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت آلودگی آب در لوداب نفوذ آب رودخانه بالا دست به درون چشمه بود و مخزن آلودگی نداشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، فیض الله پاسره افزود: با اقدامات انجام شده، آب چشمه و رودخانه در حال حاضر هیچ ارتباطی با هم ندارند و آب شرب مردم کاملاً سالم و بهداشتی است.

وی با بیان اینکه آب منطقه لوداب در شهرستان بویراحمد از با کیفیت ترین و سالم ترین آبهای شرب در استان است، گفت: با وجود همه معارضات مسیر، به منطقه رفتیم و به صورت اورژانسی منشأ آلودگی را شناسایی و ارتباط چشمه و رودخانه را قطع کردیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی استان با اشاره به اینکه کم کاری در امر آبرسانی سالم پذیرفته نیست و با هر شخص کم کار در هر جایگاهی برخورد قاطع خواهد شد، گفت: اگرچه پراکندگی روستاهای استان در یکهزار و ۶۴۰ نقطه، کار خدمات رسانی را با سختیهایی همراه ساخته است اما این را دلیلی بر بی توجهی به خدمات رسانی نمی دانیم و با همین تعداد نیرو و امکانات در تلاش برای رساندن بهترین خدمات به روستائیان استان در سراسر استان هستیم.

پاسره یادآور شد: در منطقه لوداب یکی از بزرگترین مجتمعهای آبرسانی با اعتباری قریب به ۵۰ میلیارد ریال و پوشش هفت هزار و ۵۰۰ نفر در حال اجرا است

کد خبر 4337959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha