۱۳ تیر ۱۳۹۷، ۲۲:۰۶

رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی:

رادیو زیارت شبکه ای متصل به امام هشتم (ع) است

 رادیو زیارت شبکه ای متصل به امام هشتم (ع) است

مشهد-رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: رادیو زیارت در مشهد به صورت مستقل و با گستره کشوری به عنوان شبکه متصل به امام هشتم(ع) فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نصرپور بعدازظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح رسمی رادیو زیارت که در صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد اظهار کرد: رادیو زیارت، شبکه ای متصل به امام هشتم (ع) است که مرکزیت آن در مشهد بوده و در نظر داریم در این رادیو روزانه ارتباط با حرم شاه چراغ و حرم حضرت معصومه(س) نیز داشته باشیم ، همچنین یکی از اهداف ما در این رادیو ۲۴ ساعته، معرفی سایر امام زادگان و بقاع متبرکه در کشور است.

وی افزود: یکی از وجوه فنی و حرفه ای بودن این رادیو، تصویری بودن آن است و به هنر های مذهبی و سنتی مانند خوشنویسی و کاشی کاری پرداخته می شود.همچنین یکی از برنامه های کلیدی ما برای این رادیو، پاسخگویی به شبهات در حوزه زیارت است.

رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی تصریح کرد: به منظور ایجاد تنوع و جذابیت  نیز به مواردی از جمله وضعیت  آب و هوای استان، گردشگری، سوغات و غیره نیز توجه داریم. علاوه بر افتتاح این رادیو امروز، ۲۷۰ پروژه فنی با اعتبار ۵۰ میلیارد تومانی افتتاح خواهد شد که در آن ها به روستا ها و مناطق محروم توجه ویژه داشته ایم.

وی تاکید کرد: در دو سال اخیر به وسیله اقدامات انجام شده، شاهد افزایش رضایت مخاطبان از تولیدات رسانه بوده ایم. همچنین رسانه ملی در حوزه فضای مجازی پیشتاز است و در آینده نزدیک شاهد تحولات ارزشمندی خواهیم بود.

نصرپور با اشاره به برخی از اقدامات صدا و سیما در دو سال اخیر ابراز کرد: حمایت و ارتقاء حوزه رسانه در جبهه مقاومت و اقدامات رسانه در سوریه ، یمن و لبنان  عکس العمل دشمنان نظام را در پی داشت. 

وی ادامه داد: در دو سال گذشته شبکه محوری به عنوان راهبرد اصلی مراکز استان ها قرار گرفت تا علاوه بر حفظ مخاطبان، موجب افزایش نیز شود که خوشبختانه نیز شاهد افزایش سه درصدی مخاطبین تلویزیون و افزایش پنج درصدی رادیو بودیم.

رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: از دیگر مواردی که پیگیری شد، افزایش تولیدات موسیقی بود که در راستا تحقق آن توانستیم در سال ۶۴۰ قطعه موسیقی تولید کنیم و بالاترین آمار تولیدات موسیقی در مراکز استان ها را به خراسان رضوی اختصاص دهیم.همچنین در سال ۹۶ بیش از ۵۰۰ ساعت حضور در شبکه های سراسری داشته ایم.

کد خبر 4339009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha