۱۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۴

معاون استانداری چهارمحال و بختیاری:

ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری مهمترین اولویت است

ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری مهمترین اولویت است

شهرکرد- سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری مهمترین اولویت است.

ملک محمد قربان پور در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری مهمترین اولویت است، اظهار داشت: مهارت افزایی از مهمترین برنامه های توانمند سازی برای ایجاد اشتغال در چهارمحال و بختیاری است.

وی عنوان کرد: بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل ها در استان چهارمحال و بختیاری برای ایجاد اشتغال ضروری است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: کاهش نرخ بیکاری به صورت جدی در دستور کار مسئولان چهارمحال و بختیاری است.

بهره گیری از  فضای مجازی برای ایجاد شغل در چهارمحال  بختیاری ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در چهارمحال و بختیای ضروری است، بیان کرد: برداشتن موانع سد راه سرمایه گذاران در چهارمحال وبختیاری از مهمترین اهداف مسئولان است.

وی با بیان اینکه ایجاد زنجیره بین تولید و بازار باید مورد توجه اصلی قرار گیرد، عنوان کرد: ایجاد شبکه در بازار و بخش تولید در این استان نقش مهمی در ایجاد اشتغال در سطح استان دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ایجاد زمینه برای راه اندازی شغل های جدید در این استان از مهمترین اولویت ها در این استان است.

وی بیان کرد: بهره گیری از فضای مجازی برای ایجاد شغل در چهارمحال  بختیاری ضروری است.

کد خبر 4339146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha