۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۳

امام جمعه ابهر:

امروز فصل یقه گیری و تسویه حساب‌های سیاسی نیست

امروز فصل یقه گیری و تسویه حساب‌های سیاسی نیست

زنجان-امام جمعه ابهر با تاکید بر اینکه امروز فصل یقه گیری و تسویه حساب‌های سیاسی نیست، تاکید کرد: امروز فصل مجاهدت برای حل مشکلات کشور است.

به گزارش خبرگزاری مهر  به نقل از دفتر امام جمعه ابهر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ابهر  با اشاره به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)،  افزود: برای گرامی‌داشت این روز و یادواره شهدای گمنام و شهدای ورزشکار، مجلسی در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) با حضور حضرت آیت‌الله سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران برگزار خواهد شد که حضور پرشور مردم نشان از ارج نهادن به مقام امامت و ولایت و شهادت است.

وی با بیان اینکه امروز فصل مجاهدت برای حل مشکلات کشور است، گفت: باید کمربندها را محکم کنیم؛ چراکه در جنگ اقتصادی، دشمنان این مرز و بوم، موجودیت ملت ایران، کشور ایران و هویت و تمدن ایرانی را مورد تهاجم قرار داده‌اند.

رحیمی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گذشته به مناسبت‌های مختلف، در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌های اقتصادی و مقابله با آن سیاست‌های متعددی را ابلاغ و راهکارهای متعددی را نیز برای اجرا به مسئولان پیشنهاد داده بودند، افزود: ایشان در همین راستا و در مراسم دانشگاه امام حسین (ع)، الزامات مردم و مسئولان برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن را به زیبایی متذکر شدند.

امام جمعه ابهر با بیان اینکه جامعه امروز ما نیازمند تکرار موفقیت‏ها در عرصه‏ های مختلف است، افزود: بخشی از این موفقیت ‏ها هر روز در جامعه در حال خلق و تکرار است، اما متاسفانه به‌درستی به سمع و نظر افکار عمومی نمی‏رسد و جامعه از آن آگاه نمی‏‌شود که برای رفع این معضل نیز باید چاره اندیشید.

رحیمی بتا بیان اینکه امروز فصل یقه‏ گیری و تسویه حساب‏های سیاسی نیست، گفت: امروز فصل مجاهدت برای حل مشکلات کشور است. باید کمربندها را محکم کنیم؛ چراکه در جنگ اقتصادی، دشمنان این مرز و بوم، موجودیت ملت ایران، کشور ایران و هویت و تمدن ایرانی را مورد تهاجم قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از راه ‏های مقابله با جنگ اقتصادی دشمن، به میدان فرستادن مدیرانی با انگیزه جهادی، متخصص و دلسوز است، اظهار کرد: اگر دولت به‏ دلیل انتخاب و انتصاب برخی مدیران ضعیف و خسته در برخی حوزه‏  های اقتصادی ناموفق عمل کرده است، انتظار می‏ رود با ترمیم و تغییر تیم اقتصادی و اجرایی خود، این معضل را هرچه سریع‌تر حل و فصل کند.

رحیمی افزود: ما نیازمند مدیرانی کارآزموده و جسور هستیم که در روزهای سخت و دشوار بتوانند سکاندار کشتی نجات باشند و حاضر بشوند از سفرهای خارج و تجمل‌گرایی خود به نفع ملت چشم‌پوشی کنند؛ چرا که اینک کشور نیازمند مدیریت جهادی و مدیران جهادی است.

کد خبر 4339872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha