۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۵۳

کاپ سطح یک دوچرخه سواری پیست- ژاپن؛

نهمی تیم مدیسون ایران/ رکابزنان به فینال کایرین و اسپرینت نرسیدند

نهمی تیم مدیسون ایران/ رکابزنان به فینال کایرین و اسپرینت نرسیدند

نخستین روز از رقابت‌های دوچرخه سواری پیست کاپ سطح یک جهان در ژاپن با کسب یک عنوان نهمی و حذف نمایندگان ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه برنامه های آماده سازی تیم های ملی دوچرخه سواری ایران برای حضور در بازیهای آسیایی جاکارتا، تیم دوچرخه سواری پیست کشورمان متشکل از احسان خادمی، محمد دانشور، محمد رجبلو، محمد گنج خانلو چهارشنبه گذشته راهی ژاپن شدند تا در رقابتهای پیست کاپ سطح یک جهان در این کشور شرکت کنند.

امروز جمعه در نخستین روز این رقابتها، در بخش سرعت، محمد دانشور دارنده نشان طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴، به همراه احسان خادمی در مواد اسپرینت و کایرین به مصاف رقبای خود رفتند اما از راهیابی به مرحله بعد مازندند.

در کارین هر دو نماینده ایران در دور مقدماتی به مرحله شانس مجدد رسیدند اما دانشور در این مرحله سوم شد تا شانس رسیدن به فینال را از دست بدهد. در این ماده رکابزن ژاپن قهرمان شد. احسان خادمی هم در گروه خود دوم شد اما به فینال  راه نیافت.

در ماده اسپرینت دانشور در رده بیست و یکم ایستاد و احسان خادمی بیست و پنجم شد تا به این ترتیب شانس رسیدن به مرحله بالاتر را از دست بدهند.در این ماده تنها سه رکابزن آسیایی از کشورهای چین، کره جنوبی و ژاپن به فینال رسیدند. 

در ماده دونفره مدیسون که به تازگی از سوی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با برگزاری این ماده در بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ موافقت شده، تیم دو نفره کشورمان متشکل از محمد گنج خانلو و محمد رجبلو به مصاف رقبای خود رفتند. نمایندگان کشورمان در این ماده نهم شدند. تیم آمریکا قهرمان این ماده شد.

مسابقات دوچرخه سواری پیست کاپ سطح یک جهان  طی سه  روز در ژاپن برگزار خواهد شد. این رقابتها با حضور ۳۶ تیم برگزار می شود. 

کد خبر 4339939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha