۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۶

بهنام محمودی: فدراسیون در جذب اسپانسرها تلاش کند

بهنام محمودی: فدراسیون در جذب اسپانسرها تلاش کند

کارشناس والیبال اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی جاکارتا را تصمیمی قابل پیش بینی دانست چراکه کمیته ملی المپیک انتظار کسب مدال طلا را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی والیبال ایران در دو ماه جاری باید در سه رویداد شرکت کند، نخست حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا، سپس تورنمنت اسلوونی و در نهایت رقابت‌های قهرمانی جهان.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حضور تیم ملی در رقابت بازی‌های آسیایی، تورنمنت اسلوونی و قهرمانی جهان گفت: همانطور که در مصاحبه های قبل خود نیز اعلام کرده بودم تیم ملی باید به بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام شود و این تصمیم نیز گرفته شد چرا که کسب مدال طلا برای والیبال ایران حائز اهمیت است. والیبال ایران در بازی‌های آسیایی تنها یک بار موفق به کسب مدال طلا شده است. شرایط کیفی والیبال ما بالاتر از تیم‌های آسیایی است اما باید از نظر کمی نیز شرایط را بهبود ببخشیم و باید تعداد تیم های حاضر در لیگ را افزایش و فدراسیون در جذب اسپانسرها تلاش کند تا درآمد بازیکنان خوب و انگیزه ای برای بازیکنان جوان شود.

وی افزود: از طرفی دیگر نیز کمیته ملی المپیک انتظار کسب مدال طلا از والیبال دارد و صالحی امیری بر روی کسب مدال طلا تاکید داشت، در نهایت تصمیم اعزام تیم ملی به جاکارتا گرفته شد و این تصمیم گیری قابل پیش بینی بود.

ملی پوش سابق تیم ملی در ادامه به پاداش‌های بازی‌های آسیایی نیز اشاره و خاطر نشان کرد: برای بازی‌های آسیایی پاداش ‌و امتیازهای خوبی نیز در نظر گرفته شده است و ملی پوشان می توانند از این پاداش و امتیازات استفاده کنند که امتیاز خوبی برای جوانان محسوب می شود.

محمودی ادامه داد: با تدبیر و برنامه ریزی درست و دقیق می توان هم در بازی‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شد و هم در رقابت‌های جهانی بازی‌ های خوب ارائه و نتایج مطلوبی کسب کرد. حضور در تورنمنت اسلوونی نیز می تواند محک خوبی برای ملی پوشان باشد و حکم دیدارهای تدارکاتی را دارد. سبک تیم‌های حاضر در بازی‌های آسیایی متفاوت است و ممکن است بازیکنان در مدت حضور در جاکارتا با سبک تیم‌های اروپایی فاصله بگیرند، حضور در تورنمنت اسلوونی از نظر روحی و روانی باعث نزدیکی بازیکنان به سبک بازی تیم‌های اروپایی می شود و حضور در این تورنمنت قبل از مسابقات جهانی تصمیم خوبی است.

کارشناس والیبال در مورد لژیونر شدن والیبالیست‌ها نیز گفت: اینکه فرصت حضورِ بازی در تیم‌های اروپایی برای بازیکنان فراهم شده است اتفاق خوب و نکته حائز اهمیتی است، از طرف دیگر ممکن است لیگ برتر تحلیل و انگیزه در لیگ برتر کاهش یابد ولی می تواند فرصت خوبی هم برای جوانان باشد و راه برای آنها در لیگ باز شود. کمی باید لیگ را سر و سامان دهیم تا شرایط مالی خوبی برای بازیکنان تامین و تیم های خوبی در لیگ حاضر شوند.

کد خبر 4340245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha