۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۹:۵۸

مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه خبر داد

رادیو کرمانشاه در تدارک نمایشی ۴۰ قسمتی ویژه چهلمین سالگرد انقلاب

رادیو کرمانشاه در تدارک نمایشی ۴۰ قسمتی ویژه چهلمین سالگرد انقلاب

کرمانشاه_ مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه از تهیه یک برنامه نمایشی ۴۰ قسمتی در رادیو کرمانشاه به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

رضا رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر به تشریح برنامه‌های ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز صدای کرمانشاه پرداخت و اظهار داشت: برنامه‌های متعددی را برای بیان دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و پخش آنها در ایام دهه مبارک فجر امسال در نظر گرفته‌ایم.
وی افزود: امسال علاوه بر بیان این دستاوردها در برنامه‌های روتین صبحگاهی و عصرگاهی همچون کرمانشاه سلام و صدای شهر، در برنامه‌های پرمخاطب رادیو هم به این موضوع خواهیم پرداخت و دستاوردهای ۴۰ ساله را با وضعیت قبل از انقلاب مقایسه می کنیم.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه تصریح کرد: یکی از ویژه برنامه‌ها چهار مجموعه ۱۰ قسمتی یا ۴۰ قسمت نمایش با موضوع چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب است که در مرحله نگارش برنامه‌ها هستیم.
رحیمی همچنین از طراحی یک مجموعه مستند ۶ قسمتی با موضوع تاریخ انقلاب کرمانشاه و شخصیت‌های کرمانشاهی که در تاریخ انقلاب نقش داشتند خبر داد و گفت: در این زمینه مستند شهید جعفری هم ساخته شده است.
وی طراحی یک مسابقه برای دهه مبارک فجر را از دیگر برنامه‌های رادیو کرمانشاه عنوان کرد و افزود: در این مسابقه که با محوریت و شرکت جوانان خواهد بود قصد داریم دستاوردهای انقلاب را برای آنها بازگو کنیم و ببینیم چقدر جوانان با این دستاوردها آشنا هستند.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه مسابقه عکس انقلاب در رادیونما را مورد اشاره قرار داد و بیان داشت: در قالب این برنامه مخاطبان می‌توانند عکس‌های قدیمی خود از زمان انقلاب را ارسال کنند و به بهترین عکس‌ها هم جوایزی تعلق می‌گیرد.
وی باغ ترانه و موسیقی‌های درخواستی را از جمله برنامه‌های حوزه موسیقی‌های خاطره انگیز بومی و کشوری زمان انقلاب برشمرد.

کد خبر 4340288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha