۱۶ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۴۹

حسن یزدانی:

شاهد بی‌سابقه‌ترین و شدیدترین کم لطفی‌ها به کشتی هستیم

شاهد بی‌سابقه‌ترین و شدیدترین کم لطفی‌ها به کشتی هستیم

قهرمانی کشتی آزاد جهان و المپیک گفت: اظهارات انتقادی من به نوعی بیان درد و دل‌های خود و کشتی‌گیران تیم های ملی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن یزدانی در خصوص متن منتشر شده از وی و بیان انتقادات مختلف از وضعین موجود کشتی گفت: شاد کردن دل مردم مهمترین وظیفه ماست و ما قدردان حمایت های آن ها هستیم. متن منتشر شده توسط من درد دل تمام کشتی گیران تیم های ملی است که تعدادی از آنها باید چند روز آینده در بازی های آسیایی به میدان بروند که امیدوارم گوش شنوایی برای صحبت های ما باشد.

وی ادامه داد: البته دغدغه های کشتی گیران از طریق نامه به رئیس جمهور ارسال شد، اما پاسخی دریافت نکردیم، انتظار داشتیم همانگونه که کشتی پرچم ایران را در سراسر دنیا به اهتزاز در می آورد و باعث شادی دل مردم می شود، مسئولان نیز حداقل انتظارات اهالی آنرا برآورده کنند.

دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۱۶ ریو تصریح کرد: تیم کشتی آزاد نوجوانان کشورمان با توجه به قرعه های سخت و حضور نمایندگان رژیم اشغالگر قدس با تمامی دغدغه های موجود پس از ۲۲ سال و خارج از خانه، قهرمان جهان شد. من این قهرمانی را به نوجوانان و کادر فنی تبریک می گویم، اما قطعا آینده سازان کشتی کشور نیاز به حمایت و دیده شدن دارند که متأسفانه بعد از قهرمانی در سکوت و تنهایی وارد کشور شدند.

قهرمان المپیک و جهان در پایان خاطرنشان کرد: با تمام وجود ادای احترام می کنم به مردم وطنم که همواره حمایت های بی دریغشان شامل حال افتخارآفرینان ورزش ملی کشور بوده و هست. عهد کرده ام تنها به افتخارآفرینی برای ملت و مملکت عزیزم فکر کنم، اما چه کنم که شاهد بی سابقه ترین و شدیدترین کم لطفی ها از جانب افرادی هستم که باید همانند پدری مهربان نگاهی برابر به تمامی فرزندان خود داشته باشند، اما ندارند و در واقع رسول خادم در این مسیر تنهاست.

کد خبر 4340836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha