۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

نباید نگاه به بحث حجاب و عفاف شعاری باشد

نباید نگاه به بحث حجاب و عفاف شعاری باشد

زنجان-مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، گفت: نباید نگاه به بحث حجاب و عفاف ویترینی و شعاری باشد.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ۲۱ تیرماه روز حجاب و عفاف، افزود: نباید نگاه به بحث حجاب و عفاف ویترینی و شعاری باشد.

وی اظهار کرد: دشمن با دید عمیق‌تر به حجاب و عفاف نگاه می‌کند و امروز ما هم باید عمیق‌تر و دقیق به حجاب و عفاف نگاه کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: در بحث حجاب و عفاف نباید به سمت برنامه‌های موقت و کوتاه‌مدت چندروزه برویم  و باید برنامه‌ها دائمی باشد.

صفی یاری از تشکیل هسته دائمی حجاب و عفاف در زنجان خبر داد و افزود: این هسته با حضور جمعیت بانوان فرهیخته استان تشکیل شده و باهدف ارائه برنامه‌ها و راهکارهای حجاب و عفاف می‌باشد و در این جمعیت بیش از ۵۰ الی ۶۰ نفر از بانوان فرهیخته استان عضو هستند.

وی ابراز کرد: همچنین از دو کتاب که با محتوا و کیفیت حجاب و عفاف می‌باشد و توسط جمعیت بانوان گردآوری‌شده در هفته حجاب و عفاف حمایت می‌شود تا چاپ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این دو کتاب ازنظر کیفیت در سطح کشور مطرح است و در هفته حجاب و عفاف چاپ و توزیع می‌شود.

کد خبر 4343621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha