۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۹:۳۲

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان:

حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می شود

حجاب باعث تحکیم بنیان خانواده می شود

کرمان - کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان حجاب را عاملی موثر در تحکیم بنیان خانواده دانست.

طیبه محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر به مناسبت روز عفاف و حجاب اظهار کرد: حجاب دژ مستحکمی در برابر بی‌عفتی و بی‌حیایی در جامعه است که موجب تحکیم بنیان خانواده است.

محمدی افزود: حجاب و عفاف گوهرهای تابناکی هستند و رمز پاسداری و نگهداری از آنها بستگی به شخصیت انسان‌ها دارد که در پذیرش این دوموضوع مهم چگونه رفتار کنند.

وی ادامه داد: حیا از نتایج و مصادیق روشن حجاب در جامعه است که وجود آن در قلب هر انسانی باعث مصون ماندن از هر گونه پلیدی و زشتی خواهد شد.

کارشناس بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمان یادآورشد: مهمترین ماموریت کشورهای استعماری تخریب مسئله حجاب و از بین بردن غیرت جوانان و از میان برداشته شدن عفاف در جوامع اسلامی است که برای آن از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی اظهار کرد: حجاب ممنوعیتی برای زنان و دختران ایجاد نکرده بلکه همواره مصونیتی برای حفاظت و عفیف بودن زنان در مقابله با نگاه‌های آلوده و مسموم در جامعه است.

محمدی گفت: همانگونه که انسان از چشم، گوش، قلب و تمامی اعضا و جوارح خود در برابر هرگونه خطا و گناه باید مراقبت کند عفاف نیز همین نقش را در زمینه مراقبت از حجاب بر عهده دارد.

کد خبر 4343676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha