۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۳:۴۷

وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بیمارستان بروجرد:

اگر می دانستم بیمارستان کامل تجهیز نشده نمی آمدم

اگر می دانستم بیمارستان کامل تجهیز نشده نمی آمدم

بروجرد- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر می دانستم هنوز «ام آر آی» بیمارستان «آیت الله بروجردی» نصب نشده نمی آمدم.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن قاضی زاده هاشمی در جمع خبرنگاران در سخنانی با اشاره به افتتاح بیمارستان «آیت الله بروجردی»، اظهار داشت: خوشحالیم که بیمارستان «آیت الله بروجردی» در بروجرد امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه بیمارستان ۲۳۰ تخت بیمارستانی دارد و کاملا مجهز است، عنوان کرد: امیدواریم باعث رضایتمندی مردم شود و شاید بتوانیم امروز بگویم که با این پروژه از نظر تعداد تخت به استاندارد ملی نزدیک شد، اما باید توجه کنیم که بالغ بر ۵۰ سال از عمر ساخت بیمارستان بروجرد می گذرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: این بیمارستان جدید است و بنابر این هم بخش خصوصی باید استقبال کند چرا که این شهر استعداد این را دارد که بیمارستان خصوصی داشته باشد و از نظر اقتصادی افرادی هستند که علاقه مند باشند از بخش خصوصی خدمات دریافت کنند و ما نیز باید از الان به فکر باشیم که بتوانیم ضمن مقاوم سازی بیمارستان های قدیمی بیمارستان جایگزین را هم داشته باشیم.

قاضی زاده هاشمی همچنین به تجهیز بیمارستان اشاره کرد و گفت: بعضی از تجهیزات این بیمارستان مانند «ام آر آی» هنوز نصب نشده، «سی تی اسکن» امروز نصب شده، و اینها در کمترین زمان ممکن باید کامل شوند و اگر می دانستم هنوز «ام آر آی» بیمارستان نصب نشده، نمی آمدم.

وی تاکید کرد: بنای ما بر این است که بیمارستان کامل شود و بعد بیاییم افتتاح کنیم چرا که مردم توقع دارند وقتی که شروع به کار می کند همه چیز آن کامل باشد، بنابر این حتما سعی می کنیم در کمترین زمان ممکن چند قلمی را که کم دارند را تجهیز کنیم.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح بیمارستان های جدید، بیان داشت: این را معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کردند و باید برنامه زمانبدی مشخصی باشد و به طور حتم سازمان امور استخدامی و برنامه و بودجه باید نیروهای آن را تامین کنند.

قاضی زاده هاشمی، تصریح کرد: اگر چه بیمارستان ساخته شده و تجهیزات آن نیز به تدریج کامل می شود اما بخش مهم نیروی انسانی و بیمه ها است که اعتبارات آنها اجازه بدهد با این بیمارستان ها قرار داد ببندند.

وی همچنین با اشاره به احداث هزار متر مربع فضای بهداشتی و درمانی در لرستان از سوی قرارگاه خاتم، بیان داشت: در این راستا از قرارگاه تشکر می کنم و بیمارستان مشترکی را در خرم آباد در حال احداث داریم و اسکلت آن رو به اتمام است و امیدوارم با توجه به شرایط پیش رو ساخت آن دچار وقفه نشود و بتواند فعال به کار خود ادامه بدهد.

کد خبر 4344087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha