۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۵۴

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران:

نمایشگاه های عفاف و حجاب در حمایت از تولید ملی اثرگذار هستند

نمایشگاه های عفاف و حجاب در حمایت از تولید ملی اثرگذار هستند

ساری - معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران برپایی نمایشگاه بزرگ حجاب و عفاف را درراستای حمایت از تولید داخلی مهم برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید حسین زادگان بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ حجاب و عفاف در ساری با بیان اینکه مجموعه های مختلف برای برپایی آن کمک کرده اند اظهار داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره کل بانوان، سپاه، بسیج کارگری و شهرداری ها برگزار شده است.

وی برپایی این نمایشگاه را توجه به شعار سال جاری و حمایت از کالای ایرانی دانست و گفت: در این نمایشگاه ۴۰ غرفه برپا شده که خلاقیت و نوآوری در آن دیده می شود زیرا خلاقیت و نوآوری سبب جذب خانواده ها می شود و برای حمایت از تولیدات ملی به برپایی نمایشگاههای حجاب و عفاف نیاز داریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تصریح کرد: دولت نیز حمایت های لازم برای تولیدکنندگان در قالب ارائه تسهیلات ویژه و کم بهره به عمل خواهد آورد و تولیدکنندگانی از استان های دیگر و شهرستان های مختلف در نمایشگاه حضور دارند و می تواند به تعامل بین تولیدکنندگان کمک کند.

وی طرح تعویض چادر کهنه را از طرح های خوب برشمرد و گفت: هرجا بخش های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد حضور داشته باشند، موفق خواهیم بود.

کد خبر 4344186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha