۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا:

طرح « یاوران ولایت» در مازندران اجرا می شود

طرح « یاوران ولایت» در مازندران اجرا می شود

ساری - رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا گفت: طرح یاوران ولایت با حضور ۶۰۸ دانش آموز استان و با هدف مهارت آموزی از روز پنجشنبه در استان آغاز می شود.

محمد جعفری در گفتگو با خبرنگار درباره برنامه طرح یاوران ولایت اظهار داشت: فرماندهای واحدهای پیشگام که در مدارس مقطع متوسطه دوم تحصیل می کنند پس از پالایش چندماهه در دوره توانمندسازی شرکت می کنند.

وی افزود: این اردوها چهار روزه و پنج روزه بوده که در اردوگاه گهرباران ساری برگزار می شود و در مجموع ۶۰۸ نفر از ۶۰۸ مدرسه استان در آن شرکت خواهند کرد.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه کربلا ادامه داد: محور این دوره ها براساس مهارت افزایی، مهارت تشکیلاتی، اقدام برای تعاملات مناسب برای کارهای فرهنگی و ماموریت های بسیج دانش آموزی در مدارس است.

جعفری یادآور شد: این دوره های تخصصی برای اولین بار به صورت مهارتی با هدف افزایش مهارت دانش آموزان و اجرای ماموریت های بسیج از روز پنجشنبه در استان آغاز می شود و ۳۰۸ نفر از دانش آموزان دختر و بقیه پسر هستند.

وی گفت: برنامه دوره آموزشی پسران از فردا تا ۲۷ تیرماه و دوره آموزشی خواهران از ۲۸ تیرماه آغاز می شود و اساتید نیز شامل دانشجویان فارغ التحصیل بسیج و طلبه ها هستند و به شرکت کنندگان گواهی یاوران ولایت اعطاء می شود.

کد خبر 4344213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha