۲۰ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۰

مدیر حج و زیارت سمنان:

۱۲۰۰ نفر از استان سمنان راهی حج تمتع می‌شوند

۱۲۰۰ نفر از استان سمنان راهی حج تمتع می‌شوند

سمنان - مدیر حج و زیارت سمنان بابیان اینکه یک هزار و ۲۰۱ نفر از این استان راهی سفر معنوی حج تمتع می‌شوند، گفت: این زائران از سی‌ام تیرماه به عربستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل دل‌پاک بعد از ظهر چهارشنبه در نشستی خبری با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات به میزبانی حج و زیارت سمنان، ضمن بیان اینکه یک هزار و ۲۰۱ زائر سمنانی در حج تمتع امسال شرکت خواهند کرد، تأکید داشت: این افراد از سی‌ام تیرماه به‌طور تدریجی و در قالب ۹ کاروان به عربستان اعزام می‌شوند تا مناسک حج را به‌جای بیاورند.

وی بابیان اینکه تعداد زائران تمتع ۹۷ نسبت به سال گذشته سه درصد کاهش‌یافته است، افزود: سهمیه استان سمنان در سال جاری حدود ۶۰ نفر کاهش داشته است.

اعزام ۶کاروان از شاهرود و سمنان

مدیر حج و زیارت سمنان بابیان اینکه مدت سفر معنوی حج بین ۲۸ تا ۳۳ روز بسته به مدینه‌اول بودن یا نبودن کاروان‌ها به طول می‌انجامد، بیان کرد: شش کاروان از مجموع ۹ کاروان استان مدینه‌قبل و سه کاروان مدینه‌بعد هستند.

دل‌پاک بابیان اینکه سمنان و شاهرود با سه کاروان بیشترین تعداد زائر را در سطح استان دارند، تأکید کرد: از گرمسار یک و از دامغان دو کاروان به حج تمتع امسال اعزام می‌شوند.

وی افزود: زائران حرم امن الهی برای اطلاعات بیشتر از کاروان‌ها می‌توانند به سامانه اینترنتی حج و زیارت و یا دفاتر ۲۱ گانه حج و زیارت سطح استان سمنان مراجعه کنند.

کد خبر 4344489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha