۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷

جانشین فرمانده لشکر ویژه شهدا؛

دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده است

دشمن بنیان خانواده را هدف قرار داده است

گناباد- جانشین فرماندهی لشکر ویژه شهدا گفت: دشمن برای رسیدن به اهداف خود بنیان خانواده که زنان هستند را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردارعلی صلاحی صبح پنجشنبه در اجتماع راهپیمایان سال روز عفاف و حجاب  گناباد اظهار کرد: این شهرستان باید با وجود شخصیتی مانند بهلول به خود ببالد و الگوی حجاب اسلامی در کشور شود.

وی افزود: شیخ محمدتقی بهلول در دورانی که هیچ کس جرات ایستادن در مقابل رضاخان را نداشت تنها و فقط با کمک های الهی در مقابل او ایستاد و اجازه نداد اسلام را از بین ببرند.

جانشین فرماندهی لشکر ویژه شهدا تصریح کرد: دشمن ما می داند که با مبارزه نظامی نمی تواند کاری انجام دهد به همین دلیل است که در حوزه فرهنگی وارد شده و اصل خانواده که یک زن می باشد را هدف قرار داده است.

صلاحی خاطرنشان کرد: مسئولین ما باید بدانند که به ازای هر صندلی که در اختیار دارند ۳ هزار شهید داده ایم و باید در صورت کم کاری پاسخگوی خون شهدا باشند.

جانشین فرماندهی لشکر ویژه شهدا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه های فرهنگی و اجتماعی اظهارکرد: مقام معظم رهبری فرمودند تهاجم فرهنگی ولی ما متوجه نشدیم منظور چیست پس از مدتی شبیه خون فرهنگی را بیان کردند که حالا بعد از گذشت چند سال متوجه منظور رهبری می شویم.

وی افزود: چادر امروز در برخی شهرهای ما از سر زن ها برداشته شده و مانتو را جایگزین کردند که همین مانتو نیز دارد روز به روز و  سانت به سانت کوتاهتر می شود و به غیرت یکی از ما برنمی خود تا جایی که امروز تفاوت بین پسر و دختر در شهرهای بزرگ ما مشخص نمی شود.

صلاحی گفت: استکبار و تکفیری ها با اسلام و گسترش آن مشکل دارند و اربابان آن ها در منطقه و آمریکا نیز هر روز آن ها را هارتر می کنند.

جانشین فرماندهی لشکر ویژه شهدا با اشاره به اهمیت خانواده در جامعه اسلامی عنوان کرد: مردم هوشیار باشند که دشمن به دنبال ناامید کردن آنهاست ومراقبت کنند که در دام دشمن گرفتار نشوند.

کد خبر 4344493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha