۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۸:۲۸

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین:

نمایشگاه حجاب و عفاف در صداوسیمای مرکز قزوین بر پا شد

نمایشگاه حجاب و عفاف در صداوسیمای مرکز قزوین بر پا شد

قزوین- مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین گفت: نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات حجاب و عفاف در صداوسیمای مرکز قزوین برپا شد.

حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این نمایشگاه با هدف تبیین فرهنگ حجاب وعفاف در بین کارکنان رسانه بر پا شده است.

وی افزود: دراین نمایشگاه همچنین ۳۸ تابلو شامل تصاویر، متون و گزاره هایی از نگرش های فمنیستی شخصیت ها و تئوری پردازان غربی برای منحرف ساختن زنان از نیازهای فطری و ذاتی شان در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است؛ تا مخاطبان با تلاش های جامعه غرب برای تنزل جایگاه زن در جامعه و خانواده بیش از پیش آشنا شوند.

اکبری بیان کرد: در تصاویر عرضه شده در نمایشگاه حجاب و عفاف در صداوسیمای مرکز قزوین ارزش های کاذب جامعه غربی برای زنان و مفاهیم و مضامین ارزشمند اسلامی و کلام گهربار ائمه و معصومین علیهم السلام با موضوع تکریم جایگاه زن و ارزش ها ی خانواده به تصویر کشیده شده تا تفاوت نگاه اسلامی و غربی به مقام و منزلت زن برای مخاطبان روشن تر شود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه محصولات عرضه شده با ۳۵ درصد تخفیف به فروش می رسند.

وی یادآور شد: نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات حجاب و عفاف تا دوشنبه ۲۵ تیر ماه در صداوسیمای مرکز قزوین دایر خواهد بود.

پخش نمایش کوتاه «حریم» از رادیو قزوین

مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین  نمایش کوتاه حریم با هدف تبیین حجاب بعنوان یکی از اصلی ترین ارزش های جامعه، و تحکیم بنیان خانواده از رادیو قزوین پخش می شود.

اکبری افزود: دراین نمایش از رویدادهای تاریخی و پیشینه ی حجاب در تاریخ معاصر ایران هم بهره گرفته شده است که موضوع داستان به اهتمام و اراده ی زنان جامعه ی ایرانی به حفظ حجاب و حریم شخصیتی آنان در جامعه می پردازد.

وی اظهار داشت: همچنین بخشی از موضوع این نمایش به غیرت و شجاعت مردان ایرانی برای صیانت از حریم زنان و حفظ حرمت آنان اشاره دارد.

اکبری بیان کرد: نمایش کوتاه «حریم» به تهیه کنندگی و نویسندگی احسان هنرمند نیا و کارگردانی مهدی خدایی روز شنبه ۲۳ تیر ماه ساعت ۱۳:۴۰ از رادیو قزوین پخش می شود.

کد خبر 4344673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha