۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۰

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان خبر داد:

پیگیری برای پرداخت حق بدی آب‌وهوا به ۱۱ هزار کارمند خرم‌آبادی

پیگیری برای پرداخت حق بدی آب‌وهوا به ۱۱ هزار کارمند خرم‌آبادی

خرم‌آباد- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان از پیگیری برای پرداخت حق فوق‌العاده بدی آب‌وهوا به ۱۱ هزار کارمند مرکز لرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی هادی چگنی صبح پنجشنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به راه اندازی میز خدمت حضوری و الکترونیکی در ادارات لرستان اظهار داشت: قرار است میز خدمت حضوری ظرف ۶ ماه در استان اجرایی شود.

وی یادآور شد: کمیته نظارت تشکیل داده ایم و در همه ادارات مستقر شده اند و تا پایان تیرماه گزارش اقدامات آن ها را به استاندار ارائه می دهیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی لرستان با تاکید بر اینکه تاکنون ۳۰۰ دوره آموزشی در استان برگزار کرده ایم و ۱۰۰ هزار نفر ساعت آموزش به کارکنان دستگاه ها ارائه داده ایم، افزود: در حوزه بهره وری، مروجین بهره وری را به ۹۱ دستگاه معرفی کرده ایم و ۱۰ سمینار بهره وری نیز برگزار شده است.

چگنی به موضوع پرداخت حق فوق العاده بدی آب و هوا اشاره کرد و گفت: تاکنون کارکنان دستگاه های اجرایی ۲۱ استان از حق بدی آب و هوا استفاده کرده اند و ۱۰ مرکز استان مانده که خرم آباد یکی از آنها است.

وی با اشاره به اینکه استاندار لرستان در سطح ملی مکاتباتی در این رابطه داشته است و مدیرکل راه و شهرسازی و هواشناسی هم مکاتباتی داشته اند و قرار بود ظرف دو ماه پاسخ مکاتبات را بدهند، ادامه داد: اگر موافقت شود،  ۱۱ هزار نفر از کارمند های ادارات خرم آباد از حق بدی آب و هوا بهره مند می شوند.

کد خبر 4344757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha