۲۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۵:۳۴

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره‌برداری از ۱۲۶طرح در هفته بهزیستی به ارزش ۱۱۵میلیاردریال

بهره‌برداری از ۱۲۶طرح در هفته بهزیستی به ارزش ۱۱۵میلیاردریال

تبریز – میرکل بهزیستی آذربایجان شرقی بهره‌برداری از ۱۲۶طرح در هفته بهزیستی به ارزش ۱۱۵میلیاردریال را از برنامه‌های مهم هفته بهزیستی در استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن ارشدزاده ظهر امروز در نشست خبری با اهالی رسانه که در اداره‌کل بهزیستی آذربایجان شرقی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۱ الی ۲۷ تیرماه که به عنوان هفته بهزیستی نام‌گذاری شده است امسال با شعار «بالندگی و صیانت اجتماعی با توسعه به‌زیستی» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برای هفته بهزیستی برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است، تشریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از ۱۲۶ طرح‌ آماده بهره‌برداری و ۴۸ طرح و پروژه بهزیستی در حوزه‌های تخصصی به ارزش ۱۱۵میلیاردریال از برنامه‌های هفته بهزیستی امسال می‌باشد.

به گفته ارشدزاده، رایگان بودن خدمات بهزیستی، دیدار با مسئولان و مددجویان از دیگر برنامه‌های مهم هفته بهزیستی در استان آذربایجان شرقی به شمار می‌آید.

وی افزود: روز گذشته همایش عفاف و حجاب را در مصلی اعظم امام خمینی (ره) تبریز برگزار کردیم؛ همچنین در ۲۴ام تیرماه، همایش روز دختر را برگزار خواهیم کرد.

مدیرکل بهزیستی استان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان درباره عملکرد سال گذشته این اداره اظهار کرد: اداره‌کل بهزیستی استان به صورت مستقیم هزار پرسنل دارد و ۷هزار نفر نیز به صورت غیرمستقیم و به صورت مشارکتی با ما همکاری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته ۳هزار و ۸۰۰ میلیاردریال توسط اداره‌کل استان در بحث سلامت و حمایت‌های اجتماعی برای جامعه هدف صرف شده است و ۳۵۰طرح سال گذشته در استان به بهره‌برداری رسیده است که ارزش آن‌ها ۳۰۰میلیاردریال بود.

ارشدزاده اتفاق مهم و تاثیرگذار سال گذشته در حوزه بهزیستی را افزایش مستمری مددجویان عنوان کرد و گفت: میزان مستمری مددجویان ۳الی ۴.۶۵برابر افزایش یافت و این در نوع خود بسیار مهم بود.

وی همچنین خبر داد: اداره کل بهزیستی استان سال گذشته برای دومین سال متوالی به عنوان دستگاه برتر در جشنواره شهید رجایی و همچنین در جشنواره نماز و اوقات فراغت انتخاب شد.

کد خبر 4344980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha