۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۹:۱۳

عضو شورای شهر کرمانشاه:

نگران اتفاق مشابه آتش‌سوزی سنندج برای بلوار جانبازان هستیم

نگران اتفاق مشابه آتش‌سوزی سنندج برای بلوار جانبازان هستیم

کرمانشاه- عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با اشاره به تردد تانکرهای حامل سوخت از بلوار جانبازان کرمانشاه گفت: با این وضعیت نگران وقوع حادثه‌ای مشابه آنچه در سنندج رخ داد در این بلوار هستیم.

سید احسان احسانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به حادثه ای که درسنندج پیش آمد و باعث کشته شدن تعدادی از شهروندان سنندجی در تصادف تانکر سوخت با اتوبوس شد، ما هم در شهر کرمانشاه در کمربندی قدیم واقع در بلوار جانبازان با پدیده تردد وسایل سنگین خطرآفرین آن هم از وسط شهر مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در طول روز شاهد عبور بسیاری از این تانکر ها هستیم که از شهر کرمانشاه عبور می کنند، افزود: اگر از این قضیه جلوگیری نشود به زودی شاهد انفجار این تانکرها در برخورد با وسایل نقلیه یا خروج از مسیر آنها و تصادف و در نتیجه باعث رخ دادن حادثه ای شبیه آتش سوزی در سنندج خواهیم بود.

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: شورای ترافیک استان و پلیس راهور شهر کرمانشاه که معاونت نیروی انتظامی استان محسوب می شود باید به طور جدی با این موضوع برخورد کنند زیرا اگر برخورد نشود در آینده ای نزدیک ما هم شاهد این حادثه مشابه خواهیم بود.

احسانی افزود: باید موضوع مذکور در شورای ترافیک استان مطرح شود و اجازه تردد وسائل نقلیه سنگین دراین مورد داده نشود همچنین جز وسائل سنگین تانکرهای سوخت داخلی و خارجی هم از این مسیرعبور می کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی تردد این وسائل را قبول ندارد با نصب دوربین ظرف ۲۴ ساعت مشخص می شود چند وسیله سنگین اعم از اتوبوس، تانکر نفت و بنزین از این مسیر عبور می کند.
عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: اگر این اتفاق رخ دهد چه کسی می خواهد پاسخگو باشد؟ جز اینکه عده ای تنها ابراز هم دردی و نگرانی کنند بنابراین جدای از بحث ترافیک که ما را آن را به جان می خریم باید این محور به شکلی مدیریت شود که از تردد وسائل خطر آفرین در آن جلوگیری شود.

کد خبر 4345816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha