۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۶:۱۴

مسئول دوچرخه سواری همگانی کشور :

قزوین نامزد پایلوت دوچرخه سواری همگانی شمالغرب کشور شد

قزوین نامزد پایلوت دوچرخه سواری همگانی شمالغرب کشور شد

قزوین- مسئول دوچرخه سواری همگانی کشور گفت: به دلیل وجود بسترهای مناسب شهری، قزوین نامزد پایلوت دوچرخه سواری همگانی در شمالغرب کشور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش دوچرخه سواری همگانی که به همت انجمن دوستداران دوچرخه و همکاری شهرداری قزوین روز شنبه با حضور علی فرخزاد معاون عمرانی استاندار، وهاب میزانی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین و مسئولان استانی و جمعی از شهروندان و اعضای انجمن برگزار شد، از برنامه راهبردی پایلوت دوچرخه سواری همگانی کشور رونمایی شد.

آلن پطروسیان مسئول دوچرخه سواری همگانی کشور در این مراسم گفت: در صورت اجرای مفاد این برنامه راهبردی در قزوین توسط نهادهای ذینفع و رسیدن به شرایط مناسب و کسب عنوان پایلوت دوچرخه سواری همگانی شمالغرب کشور، قزوین می تواند در مراحل بعدی توسط فدراسیون ورزش های همگانی در بین کاندیداهای بین المللی «شهر جهانی پویا» نیز قرار گیرد.

وی افزود: استانداری، فرمانداری، شورای اسلامی شهر، شهرداری، معاونت حمل و نقل ترافیک، اداره کل ورزش و جوانان، هیئت ورزش های همگانی و اداره کل حفاظت محیط زیست به عنوان نهادهای ذینفع در اجرای این برنامه راهبردی تعیین شده اند و انجمن دوستداران دوچرخه قزوین نیز رابط اجرایی و پیگیری اجرای این برنامه در استان توسط کمیته دوچرخه سواری همگانی خواهد بود.

پطروسیان تصریح کرد: قزوین بستر خوبی برای اجرای طرح دوچرخه سواری دارد و آمادگی داریم با حمایت لازم در این زمینه کارهای موثری انجام دهیم.

کد خبر 4346481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha