۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۱۸:۵۶

رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر خبر داد؛

جلوگیری از فعالیت مهدکودک های فاقد مجوز در اسلامشهر

جلوگیری از فعالیت مهدکودک های فاقد مجوز در اسلامشهر

اسلامشهر- رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر با بیان اینکه از توسعه مهدکودک‌های روستایی استقبال می شود گفت: از فعالیت مهدکودک های فاقد مجوز در اسلامشهر جلوگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، خدامعلی نورانی بعد از ظهر شنبه با حضور در نخستین نشست هم‌اندیشی و هم‌افزایی بهزیستی که با شرکای اجتماعی شهرستان اسلامشهر برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: به اعتقاد ما مردم در هر عرصه ای که ورود پیدا کرده اند سبب افتخار آفرینی شده و پیروزی هایی را کسب کرده اند و یکی از این نمونه پیروزی ها، موفقیت در جنگ تحمیلی است.

نورانی در ادامه با اشاره به فعالیت تعدادی از مراکز بدون مجوز در سطح شهرستان گفت: در حال حاضر تعدادی مرکز خیریه فاقد مجوز فعال هستند و اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی می‌کنند که متأسفانه به علت عملکرد نامناسب برخی از این مراکز و مؤسسات در دیدگاه اقشار مختلف جامعه نسبت به خیریه‌ها بدبینی به وجود آمده است که لازم است اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه ۸۵ درصد وظایف بهزیستی به بخش خصوصی واگذار شده است افزود: این واگذاری ها به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل‌های بیشتر مردمی انجام شده است.

رئیس اداره بهزیستی اسلامشهر همچنین با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جلوگیری از فعالیت مهدکودک‌های فاقد مجوز افزود: در چارچوب اجرای قانون و پیشگیری از بروز حوادث ناگوار از ادامه فعالیت مهدکودک‌های فاقد مجوز که به صورت غیرقانونی فعالیت می‌کنند، جلوگیری خواهد شد، ضمن اینکه از توسعه مهدکودک‌های روستایی نیز استقبال کرده و حمایت ‌می‌کنیم.

کد خبر 4346616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha