۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۵

سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر:

استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزایش یافت

استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزایش یافت

بوشهر - سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: استقرار پزشکان متخصص در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال شجاعت صبح یکشنبه در بازدید نماینده بوشهر در مجلس از بیمارستان سلمان فارسی اظهار داشت: تامین اجتماعی استان بوشهر درآمد بسیار خوبی برای این سازمان ایجاد کرده است و تلاش شده که در بخش درمان نیز خدمات خوبی ارائه شود.

شجاعت از تلاش برای رفع مشکلات در این بیمارستان خبر داد و اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم از درآمدی که داریم حداقل در حوزه درمان استفاده بهینه‌ای انجام بدهیم و بتوانیم خدمات خوبی به هم استانی ها و هم شهری ها ارائه بدهیم.

وی تصریح کرد: یک تیم و مجموعه بسیار قوی در سیستم بیمارستان تشکیل داده ایم و در قسمت‌های مالی و پرستاری و اداری با هم همفکری می‌کنیم که با اولویت بندی مشکلات بتوانیم آن‌ها را حل کنیم.

ارتقای سطح درمانی

سرپرست بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: به منظور ارتقای سطح درمانی و رضایتمندی بیشتر مراجعان، دو فوق تخصص جراح قلب و دیگری فوق تخصص ریه به کادر درمانی بیمارستان اضافه کرده‌ایم.

وی گفت: بیمارستان سلمان فارسی ضریب اشغال تخت بالایی در بین بیمارستان‌های کل کشور داشته و با وجود اینکه ۵۴ تخت به تخت‌های بیمارستان اضافه شده همچنان نسبت به متوسط کشوری ضریب اشغال بالا و در رتبه برتر قرار دارد و لذا توسعه درمان مستقیم ضروری هست.

شجاعت بیان کرد: در راستای ارتقای خدمات و جلب رضایتمندی بیشتر مراجعان علاوه بر جذب پزشکان متخصص در زمینه توسعه و نوسازی تجهیزات پزشکی بیمارستان اقدامات موثری صورت گرفته است.

کد خبر 4347294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha