۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۳۱

کاراته قهرمانی آسیا - اردن؛

ملی‌پوشان کومیته ایران فینالیست شدند/ تیم بانوان ایران حذف شد

ملی‌پوشان کومیته ایران فینالیست شدند/ تیم بانوان ایران حذف شد

تیم کومیته مردان ایران با برتری برابر ژاپن در مرحله نیمه نهایی به دیدار فینال رقابتهای بخش تیمی پانزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا راه پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی این دوره امروز یکشنبه مسابقات در بخش کومیته تیمی پیگیری می شود. تیم مردان ایران در مبارزه نخست با ترکیب بهمن عسگری، سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب ۳ بر صفر چین تایپه را شکست داد و در ادامه با همین نتیجه پاکستان و عراق را نیز شکست داد.

ملی پوشان کشورمان در مرحله نیمه نهایی برابر ژاپن به میدان رفتند و با پیروزی ۳ بر ۲ مجوز حضور در فینال را کسب کرد.در این مبارزه اباذری، عسگری و گنج زاده رقبای خود را شکست دادند. پورشیب و خدابخشی نیز بازنده تاتامی را ترک کردند. 

اما تیم بانوان با یک پیروزی و یک شکست باید منتظر حضور در گروه شانس مجدد باشد. این تیم در مبارزه نخست با ترکیب علیپور، زنگنه و چالاکی به مصاف هند رفت و با برتری ۲ بر یک تاتامی را ترک کرد. بانوان ایران در مبارزه دوم و در یک جدال نزدیک ۲ بر یک مغلوب چین تایپه شد. در این مبارزه چالاکی با تساوی به کار خود پایان داد. علیپور ۳ بر یک بازنده شد و حمیده عباسعلی با همین نتیجه پیروز شد تا کار به مبارزه چهارم کشیده شود و در این مبارزه عباسعلی بعد از تساوی ۳ بر ۳با قانون سشنو بازنده شد تا بانوان دست خالی میدان را ترک کنند.

چین تایپه دور بعد به ژاپن باخت تا تیم ملی بانوان ایران از دور مسابقات حذف شود. 

برای تیم ملی کشورمان تا پایان روز دوم  حمیده عباسعلی، مجید حسن نیا و صالح اباذری ۳ مدال طلا، علی اصغر آسیابری یک مدال نقره، مهدی خدابخشی، شیما آل سعدی و کاتای تیمی بانوان با ترکیب الناز تقی پور, نجمه قاضی زاده و شادی جعفری زاده نیز ۳ مدال برنز کسب کرده اند. 

پانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا که جمعه ۲۲ تیرماه با حضور ۳۱۴ کاراته کا از ۲۹ کشور به میزبانی اردن در شهر امان آغاز  شده ، عصر امروز یکشنبه با برگزاری رقابتهای نهایی بخش تیمی به پایان می رسد.

کد خبر 4347336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha