۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۴:۱۶

مدیر حوزه های علمیه کشور:

حوزه های علمیه فرزند زمانه خویش باشند

حوزه های علمیه فرزند زمانه خویش باشند

ساری -مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به تحصیل بیش از پنج هزار نفر در حوزه های علمیه کشور، تاکید کرد: حوزه های علمیه باید فرزند زمانه خویش و پاسخگوی نیازهای روز جامعه باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علیرضا اعرافی ظهر یکشنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس حوزه علمیه مازندران با اشاره به فعالیت دو هزار مرکز آموزش عالی حوزه های علمیه در کشور تصریح کرد: حوزه های علمیه باید مهد تولید علم و فکر و پاسخگوی نیازهای روز جامعه باشند.

وی در عین حال با عنوان اینکه حوزه های علمیه نباید از موضوعات علمی و دانش روز زغفلت کنند، افزود: به موضوعات و دانش های روز در کنار موضوعات، فقه، اصول و معارف دینی پرداخته شود و حوزه های علمیه فرزند زمانه خویش باشند.

آیت الله اعرافی، به وجود پنج هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی حوزه اشاره کرد و گفت: این دانشجویان دررشته های مختلف مشغول تحصیل هستند و باید اتحاد را حفظ کنیم و مرزهای فقه را گسترش دهیم.

مدیر حوزه های علمیه کشور همچنین با عنوان اینکه در کشورمان همه چیز متکی به مردم است و مردم میدان دار امور هستند یادآور شد: باید پیام اهل بیت و فقه را از مرزها عبور دهیم و در این راه متحد باشیم.

کد خبر 4347413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha