۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۲۰:۳۲

معاون وزیر کشور تاکید کرد

تعیین تکلیف قطعی پروژه‌های راکد با ورود وزارت کشور

تعیین تکلیف قطعی پروژه‌های راکد با ورود وزارت کشور

کرمانشاه-معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: ورود وزارت کشور به پروژه‌های راکد به معنای تعیین تکلیف قطعی این پروژه‌هاست.

به گزارش خبرنگار مهر، بابک دین‌پرست امروز یکشنبه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان کرمانشاه اظهار داشت: تعیین تکلیف چندین پروژه بزرگ کشور در دستور وزارت کشور بوده و پیگیری‌های ما متفاوت از دستگاه‌های اجرایی برای این موضوع است.

وی افزود: اعتقاد ما بر این است که در شرایط عادی پروژه‌هایی که قابلیت حمایت برای فعالیت دارند فعال شده و واحدهایی که صرفا اعتبارات را می‌بلعند و قابلیت فعالیت هم ندارد تعطیل شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور تصریح کرد: البته در شرایط بحرانی برای استانی همچون کرمانشاه با این آمار بیکاری بالا معتقدیم که جذب سرمایه‌گذاریی‌های بزرگ سخت است و باید این واحدها نگه داشته و فعال شوند.

دین‌پرست بیان داشت: حتی واحدهایی مشابه اسیدسیتریک که چندین بار راه‌اندازی و مجددا رها شده و سودآوری لازم را نداشته است هم ما برای آن چندین سناریو برای احیای مجدد آن در نظر گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه اگر دولت می‌خواهد این واحدها را احیا کند باید خدمات ویژه به آنها بدهد، گفت: مشکلات چندین واحد بزرگ در کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت و هرجایی هم نیاز به پیگیری باشد ما حتما پیگیر می‌شویم.

وی از ایجاد یک کنسرسیوم برای احیای مجدد پالایشگاه آناهیتا خبر داد و  افزود: قرار است در جلسه مجمع عمومی این شرکت در مورد ابهامات بانک‌های عامل و واگذاری سهام صندوق بازنشستگی بحث و تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 4347776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha