۲۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۲۰

سرپرست هیئت وزنه برداری خراسان رضوی:

برگزاری مسابقات وزنه برداری بانوان در مشهد کار بزرگی است

برگزاری مسابقات وزنه برداری بانوان در مشهد کار بزرگی است

سرپرست هیئت وزنه برداری استان خراسان رضوی گفت: در نخستین قدم دست به کار بزرگی زدیم و نخستین دوره مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور بانوان را در شهر مقدس مشهد میزبانی خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا حبیب پور در خصوص قبول سکان هدایت وزنه برداری استان خراسان رضوی، اظهار داشت: بعد از ١٣ سال دوری، با گرفتن سمت سرپرستی هیئت وزنه برداری استان خراسان رضوی به رشته ورزشی فعالیت ام بازگشتم. از بدو ورود به هیئت وزنه برداری استان، جلسه هایی را با اداره کل ورزش و جوانان استان، مربیان و داوران داشته ام. در نخستین قدم هم میزبانی اولین دوره مسابقات قهرمانی سه رده سنی (نوجوانان، جوانان و بزرگسالان) بانوان کشور است که کار بسیار بزرگ، ماندگار و تاریخی برای استان خراسان رضوی خواهد بود.

حبیب پور در خصوص ساخت خانه وزنه برداری استان خراسان رضوی هم تاکید کرد: برای احداث خانه وزنه برداری، موافقت اداره کل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی را گرفته ایم. تقاضای زمین برای ساخت خانه وزنه برداری را داده ایم و در حال انجام مراحل اداری هستیم.

سرپرست هیئت وزنه برداری استان خراسان رضوی در خصوص طرح استعدادیابی استان و تجهیز سالن های وزنه برداری در شهر مقدس مشهد تصریح کرد: از اداره کل ورزش وجوانان استان خراسان رضوی تشکر می کنم که با هزینه های طرح استعداد یابی و نخبگان موافقت کردند. تفاهم نامه ای با شهرداری مشهد خواهیم بست تا در دو طرف شهر سالن های وزنه برداری را برای استعدادیابی و نخبه پروری تجهیز کنیم. سخت پیگیر خرید هالتر برای بانوان هستیم تا برای بانوان علاقمند امکانات و تجهیزات استاندارد تهیه کنیم. از خانم رفیعی نائب رئیس بانوان استان خراسان رضوی هم تشکر می کنم که با تلاش در جهت پیشرفت وزنه برداری بانوان استان قدم برمی دارند.

حبیب پور اضافه کرد: وزنه برداری استان خراسان رضوی داوران خیلی خوب و باتجربه ای دارد و سعی می کنیم این داوران ملی و بین المللی را به مسابقات قهرمانی کشور و لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور اعزام کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دوره رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی نوجوانان ( ۱۳ تا ۱۷ سال) و جوانان (۱۸ تا ۲۰ سال) و بزرگسالان بانوان کشور و همچنین انتخابی تیم ملی از ۱۰ تا ۱۴ مردادماه در شهرمقدس مشهد برگزار می شود.

کد خبر 4347983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha